Guest Zyphox Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Hei! er ein som har sagt til meg at det er dobbelt golv i sierra? er dette sant!? Der eg har komt til å sjekka kan det ikkje sjå ut som om at det er dobbelt golv... kor pleier disse bilane å ruste først?
Granada 2.8 Ghia Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Har ikkje lagt merke til det på sierra enda, så trur du skal ta det med ei klype salt. Vanger og kanaler kan sikkert se på som dobbelt, men skal ikkje være noe ellers, nå er min erfaring fra mk.I da og ikke så mye mk.II. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
Guest Zyphox Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 vangene og kanaler kan jo fåes kjøpt nytt har allerede sveist i vengene bak
Slideways Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Fra gulvet opp mot torpedoen forran, under asfaltmatta er det dobbelt gulv!
Lasse... Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Ja, og ved tunnellen til gir kassa er det dobbelt! Har nettopp sveiset rust der!
Guest Zyphox Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Ja, og ved tunnellen til gir kassa er det dobbelt! Har nettopp sveiset rust der! Er det vanskelig å komme til der?
Samatron Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 ikke vanslig å komme til. gulvet inni kan ruste, spess der det er dobbelplate stolfeste og gerakassefeste, og i overgang mellom gulv og kanal. utluftningshull i kofferten, skjermbuer bak, vanger
Recommended Posts