Kenneth Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Nå er det snart tid for å lakkere bilen, men siden jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gjøre det, trenger jeg litt hjelp til å velge. Det står mellom å lakkere hele bilen i èn farge ink. fangerne. Eller del-lakkere bilen. dvs. beholde fangerens farge (svart) og lakkere nedre del svart og øvre del hvit. Siden jeg ikke har noe styling på sierran så synes jeg det ikke passer med hel-lakkering ink. fangere. Er åpen for tips! Hel-lakkering i farven svart er (egentlig) utelukket. Riper, bulker, steinsprut o.l. synes så godt. Moonstone blue er jo egentlig ikke et dumt alternativ. Men.. hvordan bil det egentlig ta seg ut på del-lakkering på sedan? Coupene med del-lakkering synes jeg ser bra ut, men vet ikke helt med sedan. Som sagt, er åpen for tips!
Ruudsengen Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Hel lakkering. Helt klart, ihvertfall så lenge det er sedan det er snakk om.
Kenneth Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 Hel lakkering. Helt klart, ihvertfall så lenge det er sedan det er snakk om. okei Har såvidt fått tak i Photoshop, så skal prøve meg der og se hvordan det blir Etter endel tenking så tror jeg også det kan bli bedre med hel lakkering. Tar gjerne imot tips til farve
Recommended Posts