Velde Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hei. Har en cosworth sedan 4x4 på handa. Men km.standen er langt over 200k. Dette er ikke noe som plager meg, siden det er nybygd motor å mye nytt. Det jeg lurer på er: Hvordan blir det for meg vis jeg da skal selge denne igjen om et par år eller noe? Da km.standen blitt mye lengre. Blir det vanskelig for meg å få solgt denne videre? Hvordan ser dere på dette? Det er jo mange som dømmer en bil etter km.standen. Er ute etter så mange svar som mulig fra dere på forumet, da jeg er veldig interresert i å få vite ha folk tenker om dette. Mvh
RSCoz Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Jeg har aldri tatt km stand på Cosworth særlig seriøst. Du kan få oppbrukte biler som "kun har gått 100 000km" og du får kanskje dem beste som har km på over 300 000. Dette er min mening, men det er sikkert noen som henger seg grenseløst opp i km, som sjelden stemmer.
Velde Posted March 20, 2007 Author Posted March 20, 2007 Ja, det er det jeg mener. Har hørt mye om at de fleste cosworthene har kjørt mellom 200-300tkm, men mange skrur tilbake på telleren når de har byttet motor eller overhaldt.
triggerhappy Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 De fleste som har vært litt borti cosworth tar nok ikke det med kilometerstanden så tungt. Førstegangshandlere blir kanskje litt skremt. Klart man får betalt ekstra for dokumentertec kun 50 000km, men for de fleste biler på markedet er det hipp som happ om de har gått 150 000 eller 250 000. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Guest tjekk Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Snakker du om den i sildråpeveien vil jeg anbefale deg å dra å se på den! Var å prøde den i går å den var rimelig shabby i motorrommet til at den var påkosta 40 000 i motoroverhaling i fjord. Oljesøl overalt. gikk som en moped også, men det skyldtes lavt turbotrykk..... men hvorfor hadde den det tro? hvem veit?
Velde Posted March 21, 2007 Author Posted March 21, 2007 Snakker du om den i sildråpeveien vil jeg anbefale deg å dra å se på den! Var å prøde den i går å den var rimelig shabby i motorrommet til at den var påkosta 40 000 i motoroverhaling i fjord. Oljesøl overalt. gikk som en moped også, men det skyldtes lavt turbotrykk..... men hvorfor hadde den det tro? hvem veit? Nei, er nok ikke den. Etter det jeg har fått av bilder så ser den ganske strøken ut i motorrommet.
cossie_storm Posted March 21, 2007 Posted March 21, 2007 Og hvor ofte har ikke spedemeter blitt byttet? Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Recommended Posts