RsturboS2 Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Tenkte jeg skulle bygge en pc i bil.. til og ta med mp3 og dritt. men lurer på hvor **** jeg skal plassere den hen i bilen.. kanskje hanske rommet eller noe. er to batterier en fordel kanskje? noen som har slik her inne ? gi meg litt feeback da? Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Kverna Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Tenkte jeg skulle bygge en pc i bil.. til og ta med mp3 og dritt. men lurer på hvor **** jeg skal plassere den hen i bilen.. kanskje hanske rommet eller noe. er to batterier en fordel kanskje? noen som har slik her inne ? gi meg litt feeback da? Kjøp deg mini-pc fra www.carputer.no eller en laptop med s-video utgang. Da får man ofte plass i hanskerom, under passasjerstol eller i bagasjerom. Så kjøper du en 7" touchskjerm feks. og kobler opp, samt en inverter(12-230V) Trenger ikke to batterier hvis du ikke skal ha det i forbindelse med stereobygg. Min fotoblogg
Løkka performance Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Hei bygg deg en pc med 12 volts strømforsyning. Jeg gjør det og det funker som ****. Du monterer denne i bagasjen og legger kabler fram til skjermen kobler til stereoen på pcen, instaler gps,radio,internett osv osv på PC-en så har du sinsykt bra interaktivsystem i bilen. og du kan også kansje montere et lite varme element inne i kabinettet når vintern kommer. ALt finner du på carputer.no Det er enkelt og morro
RsturboS2 Posted April 9, 2007 Author Posted April 9, 2007 ja ok.. men vil kke ha noe via cpu.. vil ha egen hovedkort som jeg skal putte inn.. skal kjøre nforce... med liten amd cpu.. hehe blir bra.. takker for svar.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
Recommended Posts