Jump to content

Delebestilling....


96mondeo4x4

Recommended Posts

Dagens morro....

 

Bestilte meg nye bremseskiver på tirsdag.....

For å gjøre det enkelt for selger, oppgir jeg reg nummer, og påpeker at jeg har 4x4, og skal ha litt større dim på skiver.

Selger oppgir også hvor mye større mine skiver er, enn hva som er vanlig på ford..

 

Sender kjærringa innom i dag, for å plukke opp skivene, da disse var bekreftet inn....

For å slippe å stå hele kvelden med fastbrente skiver m.m. begynner jeg å demontere i god tid før hun kommer hjem.

 

Skivene sitter selvsagt godt, så det er å bruke brytegaffel, og hammer....... og slå skjiiten av.....

(blir nesten ikke merker på skivene :rolleyes: )

 

Jupp... kjærringa kommer hjem..... og jeg skal sette på de nye skivene..

WOOT? 1.5 cm klaring på skivene? og klossene biter nesten på bare halve skiva?? TØFT!

 

Og bilen skal brukes på jobb i morgen, og jeg kan ikke sette på mine gamle skiver,

som nå er merket av sin harde avgang :lol:

 

Dette har skjedd også ved bestilling av ford.... (står det feil i data'en?) har da fått riktig innimellom også.....

bare småirriterende.... og jeg får sikkert ikke bytta de jeg fikk feil, siden de nå sitter på.,.. BAH!!!!

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

Dagens morro....

 

Bestilte meg nye bremseskiver på tirsdag.....

For å gjøre det enkelt for selger, oppgir jeg reg nummer, og påpeker at jeg har 4x4, og skal ha litt større dim på skiver.

Selger oppgir også hvor mye større mine skiver er, enn hva som er vanlig på ford..

 

Sender kjærringa innom i dag, for å plukke opp skivene, da disse var bekreftet inn....

For å slippe å stå hele kvelden med fastbrente skiver m.m. begynner jeg å demontere i god tid før hun kommer hjem.

 

Skivene sitter selvsagt godt, så det er å bruke brytegaffel, og hammer....... og slå skjiiten av.....

(blir nesten ikke merker på skivene :rolleyes: )

 

Jupp... kjærringa kommer hjem..... og jeg skal sette på de nye skivene..

WOOT? 1.5 cm klaring på skivene? og klossene biter nesten på bare halve skiva?? TØFT!

 

Og bilen skal brukes på jobb i morgen, og jeg kan ikke sette på mine gamle skiver,

som nå er merket av sin harde avgang :lol:

 

Dette har skjedd også ved bestilling av ford.... (står det feil i data'en?) har da fått riktig innimellom også.....

bare småirriterende.... og jeg får sikkert ikke bytta de jeg fikk feil, siden de nå sitter på.,.. BAH!!!!

 

Er det ikke typisk! :S Er sån på job au. Venter på en kritisk del. Når den komer er det feil! Så vente et par dager på forhåpentlig vis riktig! :S

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det retter seg ;)

 

MoBiRek tar tilbake de som sitter på bilen, og ordner nye til meg i dag.

Må bare betale et lite mellomlegg for at jeg hadde fått prisen på de vanlige skivene...

 

Får bare si at det er positivt at de tar skivene tilbake....

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det retter seg ;)

 

MoBiRek tar tilbake de som sitter på bilen, og ordner nye til meg i dag.

Må bare betale et lite mellomlegg for at jeg hadde fått prisen på de vanlige skivene...

 

Får bare si at det er positivt at de tar skivene tilbake....

 

det skulle vel bare mangle? når de har driti seg ut er det dems ansvar.

Link to comment
Share on other sites

det skulle vel bare mangle? når de har driti seg ut er det dems ansvar.

 

hehe..egentlig..

 

Men nå kjører jeg rundt med skivene....

Er ikke å kreve at de tar tilbake brukte skiver..

(Selvsagt hadde jeg bare lagt skivene tilbake i esken, hadde det vore lite å diskutere)

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

men med tanke på at du måtte på jobb dagen etterpå å du har påket som du har, så hadde jeg krevd at dem skulle ta tilbake brukte skiver ;)!

 

Du måtte jo bare gjøre dette som en nødløsning ;)

 

Jeg hadde til og med stått på kravet om å få de nye til den første prisen du fikk ;) siden dere begge 2 snakket om riktig skiver i starten ;)

 

Men det er meg da :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...