Jump to content

Ford Fiesta xr2 1986


Guest holand

Recommended Posts

Dette høres litt latterlig ut men jeg har muligens planer om å selge xr2`n min allerede før jeg får den selv.

 

Grunnen til dette er at jeg har fått tilbud om en Volvo 240 TIC som jeg har hatt veldig lyst på lenge.

 

xr2`n er helt orginal og motoren som har gått 150.000 går utrolig fint.Interiøret er eksemplarisk for å være fra 86.

Det lille som var av rust er fjernet av en fagmann som jobber med slikt til daglig.

Den ble eu-godkjent denne uka.

 

Dersom du er interissert så send meg en mail.

 

rasmusholand@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til dette er at jeg har fått tilbud om en Volvo 240 TIC som jeg har hatt veldig lyst på lenge.

Hvaforno?? :ph34r: Volvo??? 240???? /&%¤#"

Quisling sier bare jeg. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

En kompis hadde en fin Sierra 2,9i han hadde ordnet mye på. Så solgte han den da han fikk god pris for den, og kjøpte seg Volvo 240TIC. I dag var han og hjalp meg litt med montering av stereo i Sierra'n min og han sa han hadde lyst på noe Ford igjen. Den volvo dritten støya forjævli mente han (kupeestøy).. og det gjør den jo, men den har turbo :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

har kun noen dårlige bilder tatt av den gamle eieren.

 

post-10-1093076853.jpg

 

post-10-1093077001.jpg

 

Den er rød og ikke rosa som på bildene :P

 

På bildene der er det litt rust enkelte steder, det er fjerna helt, motoren maler som en liten pus. Eu-godkjent forigje uke.

 

(Dersom noen lurer på hva det hvite i bakruta er så er det en pålimt golfball som jeg ikke har fjerna)

Link to comment
Share on other sites

kjapp liten bil dette :)

 

...men volvo da :(

første jeg har hørt som "har hatt lenge lyst på" en gammal volvo 240 :D

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...