Jump to content

RS turbo motor SOLGT


Nuskie

Recommended Posts

Komplett motor med ledningsnett selges sitter i bil så den kan startes.. Har også en motor i deler. Motoren befinner seg på toten og prisen er ca 5000 kr for motoren..(eller bud)

ledningsnett 1500 kr (eller bud)

stor coler 2000 kr (eller bud)

Cosworth bak bremser med adaptere skiver calippere og vaier til mk 4 2500 kr (som nytt)

 

Har du også en xr3i cab som selges i deler

 

TLF 91739830

Edited by Nuskie
Link to comment
Share on other sites

Hei ja begge er rs turbo motorer.. tenkte rundt 5000 for den komplette.. den andere selges i deler Turbo er solgt... Toppen på delemotoren er portet men uten ventiler

 

mvh roy

Edited by Nuskie
Link to comment
Share on other sites

Guest twoface

hei den cab'en... er det hvilken modell?? er muligens interessert i diverse deler fra interiøret.. fint om du kontakter meg å gjerne sender/legger ut bilde av den

Link to comment
Share on other sites

kan du legge tommestokken på siden ac coolern ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck

"stor coler 2000 kr (eller bud)", Noen som vet sånn ca hvor mange bar jeg kan la turbon lade med den coolern? Den var ikke så stor da :huh:

Link to comment
Share on other sites

"stor coler 2000 kr (eller bud)", Noen som vet sånn ca hvor mange bar jeg kan la turbon lade med den coolern? Den var ikke så stor da :huh:

 

første bud, det er ikke størrelsen som bestemmer hvor mye du kan lade, er i hoved sak matterialtet cooleren er laget av som begrenser seg.. siden dette er en alu cooler så kan du nokk lade over 2,5 bar i den, men om den vill klare og kjøle ned lufta er vell enn annen sak..

Men det at den er bedre enn den orginale rst cooler`n er sikkert og visst, og den kommer helt sikkert til og gjøre jobben du er ute etter... selv om en GRS cooler er den mest optimale cooleren til rst, men igjen, den koster deg over 4500 kroner..

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyteck
første bud, det er ikke størrelsen som bestemmer hvor mye du kan lade, er i hoved sak matterialtet cooleren er laget av som begrenser seg.. siden dette er en alu cooler så kan du nokk lade over 2,5 bar i den, men om den vill klare og kjøle ned lufta er vell enn annen sak..

Men det at den er bedre enn den orginale rst cooler`n er sikkert og visst, og den kommer helt sikkert til og gjøre jobben du er ute etter... selv om en GRS cooler er den mest optimale cooleren til rst, men igjen, den koster deg over 4500 kroner..

 

Takktakk! Er ikke så greit når jeg ikke kan så mye enda :blush:

Link to comment
Share on other sites

Trenger den "pipa" som går over toppen.og fører lufta til innsuget.

Hvilken pris på den?

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...