Per-joar Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Hvordan justere jeg tomgangen på sierra is? Min går opp på 2000 når den har blitt varm, håper det hjelper å justere litt tomgang. Per-J
Åshøgda-raceway Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 er vel tomgangsregulatoren som er gåen da
Slåstad RS Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Har du en IS uten katalysator , er rett prosedyre: Koble i fra TPS , og juster' på stoppeskruen til 1075 omdr. , koble til TPS igjen. Blir ikke dette bra , er det som regel tomgangsregulatoren som er def. Hvis turtallet ikke faller når du kobler til TPS igjen , er det def. TPS. Husk at tenningen må være riktig justert føre du justerer tomgangen. På min IS , ble også tomgangen " uggen" da luftmengdemåler var utslitt. Kjetil Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Per-joar Posted April 26, 2007 Author Posted April 26, 2007 er vel tomgangsregulatoren som er gåen da Det jeg var redd for, en kompis som har hoggeri i elverum, han sa at tomgangsregulatorene på sierra ble plukket av med engang de kommer inn. Du har ikke en liggende du?? så kunne jeg prøvd.
Per-joar Posted April 27, 2007 Author Posted April 27, 2007 det har jeg,stikk oppom du Okay. er ikke heme før den 12 nå da, men da har jeg ei fri uke, ringer deg litt nærmere jeg. Per-j
Recommended Posts