cosworth86 Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Som topic sier, er 350lb ca like stivt som fr.eks eibach??
Panza Posted April 30, 2007 Posted April 30, 2007 Som topic sier, er 350lb ca like stivt som fr.eks eibach?? 350 er ikke så veldig stivt foran, men bak er det alt for stivt (på coilover).
cosworth86 Posted April 30, 2007 Author Posted April 30, 2007 350 er ikke så veldig stivt foran, men bak er det alt for stivt (på coilover). Er ikke snakk om coilovers her, bare gule koni
Mark1 Posted April 30, 2007 Posted April 30, 2007 350 er ikke så veldig stivt foran, men bak er det alt for stivt (på coilover). er jo mange faktorer som spiller inn her da.. om han har ei svæær basskasse baki så kan plutselig 350 bli for lite... Som topic sier, er 350lb ca like stivt som fr.eks eibach?? de fjærene er like stive som 350lb fjærene ifra eibach.... eibach har tusenvis av forskjellige fjærer med forskjellig styrke, så litt vanskelig å svare. WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
Panza Posted April 30, 2007 Posted April 30, 2007 er jo mange faktorer som spiller inn her da.. om han har ei svæær basskasse baki så kan plutselig 350 bli for lite... de fjærene er like stive som 350lb fjærene ifra eibach.... eibach har tusenvis av forskjellige fjærer med forskjellig styrke, så litt vanskelig å svare. Jeg mente at 350lb er for stivt bak hvis han har coilover bak. Jeg mente med tomt bagasjerom.. Det er klart at med 3 digre karer baki og den basskassa du snakka om så blir det meste for spedt. Men på den annen side så bør man kanskje velge fjærer etter det som er normalt bruk, eller det bruket man syns er viktigst
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now