Jump to content

Recommended Posts

Posted
Som topic sier, er 350lb ca like stivt som fr.eks eibach??

 

350 er ikke så veldig stivt foran, men bak er det alt for stivt (på coilover).

Posted
350 er ikke så veldig stivt foran, men bak er det alt for stivt (på coilover).

 

er jo mange faktorer som spiller inn her da..

om han har ei svæær basskasse baki så kan plutselig 350 bli for lite...

 

Som topic sier, er 350lb ca like stivt som fr.eks eibach??

 

de fjærene er like stive som 350lb fjærene ifra eibach....

eibach har tusenvis av forskjellige fjærer med forskjellig styrke, så litt vanskelig å svare.

WWW.NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1/Mk2 register

Posted
er jo mange faktorer som spiller inn her da..

om han har ei svæær basskasse baki så kan plutselig 350 bli for lite...

de fjærene er like stive som 350lb fjærene ifra eibach....

eibach har tusenvis av forskjellige fjærer med forskjellig styrke, så litt vanskelig å svare.

 

Jeg mente at 350lb er for stivt bak hvis han har coilover bak. Jeg mente med tomt bagasjerom.. Det er klart at med 3 digre karer baki og den basskassa du snakka om så blir det meste for spedt. Men på den annen side så bør man kanskje velge fjærer etter det som er normalt bruk, eller det bruket man syns er viktigst :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...