Jump to content

Bakfangeren ble rygga på av en truck =(


Recommended Posts

For noen dager siden på jobb ble bakfangeren min rygget på av en truck, resultatet ble slik

DSC00594.jpg

 

riper nederst, og masse småriper øverst.

Mitt spørsmål er da, jeg har ikke peiling på hva jeg kan gjøre med plastfangere, og hvordan jeg kan rette opp skader her, så hva kan jeg gjøre for å få det nogenlunde pent igjen? snakker da om å få vekk ripene

 

(Egentlig et mirakel at fangeren ikke sprakk, tåler no jo nesten ingenting :P )

 

Edit: Den streken som går midt over fangeren, er ikke på fangeren, vet egentlig ikke hvorfor det er på bildet, er ikke skade eller noe.. Og fangeren er heller ikke trykt inn, sånn det ser ut

Edited by Mk1-Sindre

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Du får vel få den lakka opp igjen da. Mye finere med lakkerte fangere dersom du ikke har det fra før.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

ok, skulle vel egentlig sagt at jeg aldri har vært borti pussing og lakkering av plastfangere. Holder på å lakkere noe rust på bilen, men plast er jeg mer redd for egentlig. Kan noen forklare i detalj hva jeg egentlig trenger å gjøre innkjøp av her, og hva jeg skal gjøre? hellakkering av fanger har allerede blitt utført, så er surt at dette skjedde :(

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...