Jump to content

xf3i på gjøvik


Bewnie

Recommended Posts

Ei veninne av meg som vurderer å kjøpe denne.

NOen som vet noe om historikk og om det er noe å utsette på den?

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr_Ford

tror kanskje jeg hadde kjøpt noe annet til 70 laken jeg as! får mye morro for 70 laken

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

xr3i cabben er jo en artig bil da...for min del kunne jeg tenkt meg en slik men pga jeg er blitt litt for gla i RWD så er dessverre det uaktuelt. men disse bilene går greit nok. men enig med Mr.Ford her....du kan få mye artig for 70.000

Link to comment
Share on other sites

Går en akkurat slik en på sortland.

Skikkelig harrykar som har den, han kan finne på og kjøre ute i 20- med kalesjen nede og musikken på fullt..

 

Kjøper du denne, ikke bli så harry :P

 

Personlig liker jeg ikke fargen på denne :P

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest Mr_Ford

de bilene her går ikke greit nok! brodern sin 1,8 Si går bedre og den er org.... nei kjøp deg noe annet til 70 tusen...

Link to comment
Share on other sites

Takker:) Er som sagt ei veninne som lurer på å kjøpe den. Tror ikke motoren spiller så stor rolle. Hun ville bare ha cab. Like greit å kjøpe noe nyere og snilt som holder, mot noe gammelt og rått som trenger konstant vedlikehold.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...