Jump to content

xr4i vs is..


Guest nyjordet

Recommended Posts

Guest nyjordet

Hei, har en kompis som skal skrote sin xr4i nå, det er en mk1, jeg skulle får plukke deler me jeg klarte før han drar på skroten me den.. jeg lurte på om det var noe som var verd og plukke av og sette på min 87 is mk2 ? mye forsjell på bremser.. jeg har borra og ventilerte framme så jeg beholder frambremsene.

Edited by nyjordet
Link to comment
Share on other sites

Ja enig med sierraxr4x4. De karosseria der begynner å bli bra sjeldne.

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...