dohcen Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 finnes det noe rele til tåkelysa på en sierra dohc?? har koplet på tåkelyktene men det kommer ikke noe lys når jeg slår på bryteren, ser ikke ut som om bryteren fungerer lenger heller fordi det grønne lyset i midten fungerer som det gjorde før Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Mondeo Power Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 finnes det noe rele til tåkelysa på en sierra dohc?? har koplet på tåkelyktene men det kommer ikke noe lys når jeg slår på bryteren, ser ikke ut som om bryteren fungerer lenger heller fordi det grønne lyset i midten fungerer som det gjorde før Sitter rele der, mener det sitter i sikrings boksen under panseret.
dohcen Posted May 16, 2007 Author Posted May 16, 2007 Sitter rele der, mener det sitter i sikrings boksen under panseret. vet ikke hva slags farge det er på det vel? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Mondeo Power Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 vet ikke hva slags farge det er på det vel? Ta av lokket på sikringsboksen, på baksiden står relene merket med G, IX osv.. Det som er merket med H er til tåkelys foran.
dohcen Posted May 16, 2007 Author Posted May 16, 2007 Ta av lokket på sikringsboksen, på baksiden står relene merket med G, IX osv.. Det som er merket med H er til tåkelys foran. ok da skal jeg sjekke dette Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
dohcen Posted May 21, 2007 Author Posted May 21, 2007 har nå funnet ut at tidligere eier av bilen har lagt opp egne ledninger. sånn er ledningene koplet på releet fra pluss på batteri til 30 fra bryter i bilen til 86 pluss til lyktene til 87 jording til alt er på 85 men har prøvd med flere releer og får fortsatt ikke lys i lyktene. klarte først i dag å få lyset tilbake i bryteren men det sto å lyste hele tiden. noen som kan hjelpe meg så er jeg takknemlig for det Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Recommended Posts