Jump to content

noen som kjenner til TEF RACING i svarstad?


CalnoR

Recommended Posts

tenkte jeg skulle bremse bilen min nå og har et par plasser jeg vurderer... har hørt så mye frem og tilbake om BOTNE BIL i Holmestrand, men har bare hørt positivt om TEF RACING hittil...

 

noen som har bremset hos TEF?

 

prisen der var 1500kr for første time på rulla deretter 500kr timen, + 1500kr for mapping...

Link to comment
Share on other sites

har bremset hos tef , dette er en streng rulle . men servicen til fredrik er utrulig bra , han holder gjerne på med bilen din til 11/12 på kvelden om han må. jeg vil si tef er et godt valg . var å snakket med fredrik på mandag og han sa at fastford skulle han greier der 2 juni , uten at vet om dette er sikkert eller ikke .

 

men di gutta har peil !

 

 

 

 

vill anbefale tef på det sterkeste .. vis ikke du skal over 550 da . Da er et nytt firma i oslo som driver med bremsing rett på nava ..

husker ikke hva di heter igjen , men di var på våler¨. Så det skal ikke være så vanskelig å finne ut .

 

lykke til :)

 

 

 

mvh tommy

Edited by asil_1986
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

det høres bra ut Tommy.. skal dit nå den 30 mai.. satser på at alt går bra.. har snakket med fredrik et par ganger på tlf og høres ut som han vet hva han driver med.. hehe.. kommer nok ikke helt opp på dine tall her, men skal nok få så det blir litt røyk ihvertfall :D gleder meg nå!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...