Jump to content

Bilen min.


Guest dovendyr

Recommended Posts

Guest dovendyr

tenkte å legge ut bilen min her og noen bilder. og fortelle hva som kommer til å skje med den.

 

dette er en 2.0l zetec og 2 dørs noe som jeg leita lenge etter før jeg fant.

 

senke bilen 50/40 lakke alle lister til samme farge som bilen, effektanlegg og åpent filter.sote ruter rundt om.sote lykter svakt rundt om og angle eyes. og så tenkte jeg på den rs fangeren de selger på ford(ikke den som står på rsen).tror jeg har fått med det meste, men dette er er prosjekt som tar litt tid på grunn av dårlig betalt jobb for tia :wacko: men felger og senk er handlet inn nå,så venter jeg på engle lyktene.

 

her er noen bilder om hvordan bilen er nå(ikke montert senk)

 

 

felgene:

DSC00163.jpg

 

Bilen:

DSC00164.jpg

 

DSC00194.jpg

Edited by dovendyr
Link to comment
Share on other sites

Åhh!! Denne bilen har potesiale. Blir det sort bakgrunn på angeleyes'ene? Ser for meg at det hadde matcha bra.

 

Men åpent filter hadde jeg kanskje droppa, og heller satsa på ett innsatsfilter fra f.eks K&N. Varmen fra motor påvirker innsugsluften v åpent filter, med mindre du sørger for skikkelig avskjeming, og tilgang på kaldluft....

Link to comment
Share on other sites

Guest dovendyr
Stilig Focus, er det en 2000 modell eller?Må få deg tåkelys da!

hehe...som det står på toppen her så blir det en rs fanger etterhvert å den er tåkelys i. gidder ikke å hive ut 2 lapper på noe som jeg ikke skal ha lenge.

 

bilen har potensiale ja..derfor jeg tok min tid til å finne den rette :rolleyes: hadde ikke råd til noe ST eller RS så da måtte det bli hakket under¨

 

 

Åhh!! Denne bilen har potesiale. Blir det sort bakgrunn på angeleyes'ene? Ser for meg at det hadde matcha bra.

 

Men åpent filter hadde jeg kanskje droppa, og heller satsa på ett innsatsfilter fra f.eks K&N. Varmen fra motor påvirker innsugsluften v åpent filter, med mindre du sørger for skikkelig avskjeming, og tilgang på kaldluft....

 

har bestilt de som er på bildet, men har sotte å tenkt på det med svart å jeg tror også det hadde blitt kult. så tenkte å ringe på mandag å høre om de hadde sendt de og høre om de kan sende de svart i stedet.

 

tror jeg skal få lagd til noe med åpent filter. håper på å få litt grommere lyd ut av den så får se hva det blir til. skal ta utsia først så kommer alt av det andre etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Focusman

her er det mye morro og gjøre! bilen har store muligheter til å bli en liten værsting med tiden. hehe

likte den jeg, knall bil=)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...