Jump to content

bilstein dempre

Recommended Posts

Guest fordgutten
Posted (edited)

hei

-selger bilstein dempre framme med 40mm eibach fjærer, med gaz alko dempre bak med 25mm eibach fjærer

fjærene framme er nye, og demprene bak er lite brukt.. delene er i telemark...selges eller byttes i noe til sierra

bilen blir også veldig fint senka vis du har en vanlig sierra å sette de bilstein demprene på framme, de er til 2wd cossie egentelig.

tlf 46890639 tenkte en 2000kr for det jeg eller bud.det gjelder før helga...

Edited by fordgutten
Guest Sierraxr4x4
Posted

går bakdemperne å fjørene på en 1987 coupe

?????????

Guest fordgutten
Posted

ja ville tro de gjore det:)

Guest fordgutten
Posted

trenger å få solgt de føre helga.....så vis noen vill ha de kan jeg kanskje gå ned til 2000 vis det skjer i dag eller i morgen

Posted (edited)

hvordan er standen på demperene foran? disse er justerbare eller?

har du bilde av bil med dette på forresten?

Edited by tmars
Guest fordgutten
Posted

hmm...de er ikke justerbare..men de er lave nok som de er.......iallfall framme:)her er bilder..alstså 2 stk bilstein framdempre med 40mm eibach.å 2 stk bak dempre av merke gaz alko med 30mm eibach senking...BILLI

dsc00362ua0.jpg

dsc00363ja8.jpg

hvordan er standen på demperene foran? disse er justerbare eller?

har du bilde av bil med dette på forresten?

standen er bra..nesten nye bak...å framme er de veldig bra:)

Posted
hmm...de er ikke justerbare..men de er lave nok som de er.......iallfall framme:)

jeg tenkte på om de er justerbare i stivhet, altså ikke i høyden (skjønte ikke helt hva du mente der):)

er det bilstein sprint eller sport, vet du det?

Guest fordgutten
Posted
jeg tenkte på om de er justerbare i stivhet, altså ikke i høyden (skjønte ikke helt hva du mente der):)

er det bilstein sprint eller sport, vet du det?

er ikke helt sikker på hva det er jeg...men de som kjøper de kommer ikke til å angre akkurat....for det er kult å det blir senka:)

Guest fordgutten
Posted

da var demprene å fjærene solgt da:)synd for de som ikke fikk de sier jeg barre:)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...