Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey.

må ha meg nye fangere til mondeo'n min, siden de som er orginale ikke tålte all værden.

så da blir det vel styling kit, har sett litt rundt, og det som falt best i smak var vel combat og RS stylinga...

hva syns dere er finest? er snakk om MK1....

Mvh L.P.

Guest Glesaaen Racing
Posted
senk,18" og RS :wub:

Lyst på større felger jeg også, men tror jeg går for 17"... Det er jo så mye forskjellige meninger her da, og subbing og skraping pga for store hjul.. Går det med 18" da, uten prob?? ^_^ hadde vært digg det gitt!! :)

Har senka min 40/40, og går å venter på soting. Rs-fangere blir i løpet av sommeren... :rolleyes:

Gleder seg ja!!

Posted

flere som har noen meninger?

bilen er senka 40-40, og har koks(?) gråe momo gt2 felger i garasjen, (mangler gummi) er 17" da... sota bakrutene.

så må liksom ha ett stylingkit som passer til da vettu... ;)

Guest mazdafun
Posted

60 senk (kappa) og 215/35-18 .. subbet litt bak med full bil, men får skylde på kappa originalfjører og orginaldempere ;)

Posted

jo, også lurte jeg på kvaliteten på RS kitet. er det laga i glassfiber? eller er det av samme kvalitet som org. fangera? =/

Posted

Det RS kittet jeg var borti var i hvertfall laget av samme plast brasket som resten, bare litt mykere!

Kunne vri sideskjørtene 180 grader omtrent! så med andre ord tror jeg de tåler mere en orginalt. Men dette er erfaringer, og skal ikke tas som konkret svar!

Mondeo mk1 med RS styling er forresten utrolig pent. Er ikke mange styling kitt som kler en bil så godt. Normale folk vil knapt se den er stylet mens kjennere bare sikler!

Guest mazdafun
Posted
Hva slags styling kitt er det der??

Aldri sett det før!

hehe.. originale RS sideskjørt, øvre del av front er org.fanger,nedre er huyndai accent ( :blush: ) og MASSE byggskum/sparkel.. og de rillene på siden er sånne universal lufteriller fra bilxtra..

Guest mazdafun
Posted

bredden på accent-fangeren er ikke endret nei, men måtte plasseres ganske langt "ned" på mondeofangeren for å få vinkler å bredde til å stemme fordi accenten er en del smalere. og accenten er veldig kort fra front til hjulbue,så her måtte det bygges med en del byggskum. var litt for "kort" der.. men med nok byggskum og sparkel går det meste ;)