Jump to content

'88 Sierra, div deler


Guest K_Duck

Recommended Posts

Guest K_Duck

Nå synger Sebastian - min '88 Sierra CL - på siste refrenget, så tiden er moden for å sende han til de evige jaktmarker. Bilen er relativt komplett, så om noen trenger noe er det bare å si fra. Problemområdene er forstillingen (hyling og skriking av en annen verden) og en stempelring som medfører et sinnssvakt oljeforbruk. Ellers er det meste på stell.

 

Aktuelle deler å sikre seg kan være en relativt nyoverhalt og komplett topp (freset ventilseter og høvlet 1mm, utført nov'06) med FR32-kam i seg, fire fine 15" felger med 195/50-gummi på seg (godt mønster i dem fortsatt), hvite instrument m/turteller. Ikke montert, men tilgjengelig for salg: Senkesett i eske fra Eiker 40/40 (m/TUV), sideskjørt, grenrør (type 4-1).

 

Priser? Geez... Får ta noen små anslag. Åpen for forslag tho. Toppen, [solgt]. Felgene, [solgt]. Instrument, 1000kr. Senkesett, 1000kr. Sideskjørt, 500kr. Grenrør, [solgt].

 

Spørsmål kan sendes til meg pr PM eller tas her i plenum. ^^ For ihugga interesserte kan jeg også nås via telefon; 951 67883. :P

 

Denne posten vil kunne bli oppdatert med ny info ettersom denne blir tilgjengelig, evt jeg sjekker opp fakta etc. :

 

[e]Kontaktinfo oppdatert ihht reglene. [/e]

 

[e2]Redigert inn litt supplerende info og "lagerstatus". :P [/e2]

Edited by K_Duck
Link to comment
Share on other sites

Guest K_Duck

Bilder skal man vel få ordnet, om ikke annet så med mobilcam. Kan ikke garantere topptempo på den delen tho, kjører taxi hele helga. ^-^; Men, kommer tid kommer råd. ^^

Skjørtet er visstnok av RS-typen om jeg husker rett? zr50sl får evt arrestere meg på den medmindre jeg blir noe klokere først. :P

 

[e]Mitt anslag om RS-skjørt viste seg å stemme. Yay meg! ^_^ [/e]

Edited by K_Duck
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest K_Duck

Kan tenke litt på den, kommer visstnok en kar fra nabobygda ila helga for å kikke på stasen.

Hvordan så du for deg frakt til Østfold btw?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest K_Duck

Øppdeit: Topp, felger, grenrør solgt.

Senkefjører, skjørt, hvite instrumenter og en forholdsvis hel kombisedan står/ligger igjen. Sistnevnte blir nok sendt til den evige metallgjenvinningen temmelig etterhvert tho. :P

Link to comment
Share on other sites

Øppdeit: Topp, felger, grenrør solgt.

Senkefjører, skjørt, hvite instrumenter og en forholdsvis hel kombisedan står/ligger igjen. Sistnevnte blir nok sendt til den evige metallgjenvinningen temmelig etterhvert tho. :P

 

 

bilde og pris på hvite instrumenter

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

Guest K_Duck

Myes, skal få ut fingeren og ta noen pix så snart som mulig. Med litt hell og medvind blir det allerede i morgen. ^-^ Stand by one.

 

[e]Jeg leser litt sånn dårlig...

Instrument, en Høvding eller bud. :) [/e]

Edited by K_Duck
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...