Jump to content

Dør kilt seg


Guest Fryd1lund

Recommended Posts

Guest Fryd1lund

heisan, jeg har en 1993 Mondeo sedan og døren bak føreren har kilt seg fast, får ikke åpnet fra utsiden eller innsiden, kan virke som noe har hoppet av eller noe, hvordan kan jeg få fixet dette?

 

Må jeg ta av døretrekket? og eventuelt hvordan kan jeg få gjort dette når føren er lokket igjen?

Link to comment
Share on other sites

Du får ikke av dørtrekket uden å ødelegge det siden det er noe skruer under og på sidene.

 

Tror det var en tråd slik som dette for noen månder siden.. Søk litt, så kan det være du finner den.

Husker ikke hvordan de gjorde for å få opp døren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Netprod

Det samme skjedde på min 97mod for en liten stund siden! Du trenger bare å ta av dekselet som er bak dørhendelen inne i bilen, mest sannsynlig vaieren som har hoppet av.. Er en liten plasthette som ligger over skruen, vipp den ut, skru ut skruen, og lirk av plastdekselet som ligger rundt dørhåndtaket.. Da skal du klare å se om vaieren har hoppet av! Iallfall det som skjedde på min..

Link to comment
Share on other sites

Guest Fryd1lund
Det samme skjedde på min 97mod for en liten stund siden! Du trenger bare å ta av dekselet som er bak dørhendelen inne i bilen, mest sannsynlig vaieren som har hoppet av.. Er en liten plasthette som ligger over skruen, vipp den ut, skru ut skruen, og lirk av plastdekselet som ligger rundt dørhåndtaket.. Da skal du klare å se om vaieren har hoppet av! Iallfall det som skjedde på min..

 

 

Takk:) dette virket veldig logisk, da blir det ut og se på dette etterpå=) begyner og få et lite behov for å få den opp etterhvert.P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...