Jump to content

Recommended Posts

Guest RaZoR_
Posted
Bilen dugger noe inne i h&%#¤e

Hva skyldes det? Kan nesten ikke ta att bilen etter en liten stopp i regnvær. Tar et kvartet før jeg har sikt forrover.

Jeg har sjekket gulv og tak, det er ikke vått og rått inne i bilen

sjekk pollenfilteret. hadde samme problem for noen dager siden og da var det pollenfilteret som var tett og vått

Guest grændis
Posted

ja det samma problemet hadde eg og... gidda ikkje å ha filter no :P

klara meg fint uten...

Guest mk III 04
Posted

Bytt filter så slipper du sand og dritt i luftekanalene, hvis du har aircondition så er den veldig effektiv mot dugg :-)

Posted
Bytt filter så slipper du sand og dritt i luftekanalene, hvis du har aircondition så er den veldig effektiv mot dugg :-)

Veldig sant. Har selv duggproblemer, og bytta pollenfilteret for litt over et halvt år siden, men mitt kan da ikke ha blitt tett så fort vel?

Allikevel, når jeg har dugg, og vifta står på, tar det år og dager.. Skrur jeg på AC, tar det bare noen sekunder nesten :P

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Posted

Kimsa er utrolig lat, men i kveld kom merkene ett skritt videre, ligger faktisk i passasjer setet da i hvertfall, i tilfelle jeg skulle bli stoppet, da kan jeg jo vise de frem i hvertfall. hehe. Får se om jeg orker sette de på i morgen, har store planer om å sette inn det nye luftfilteret og coupefilteren også. Har jo hatt det liggende en stund.

Ellers har jeg demperbytte bak, stabstagforinger bak ( øvre ) og et stag forann som må byttes før eu kontroll, men da er bilen prikkfri. Og ikke minst, min er rustfri!