kimsa Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Bilen dugger noe inne i h&%#¤e Hva skyldes det? Kan nesten ikke ta att bilen etter en liten stopp i regnvær. Tar et kvartet før jeg har sikt forrover. Jeg har sjekket gulv og tak, det er ikke vått og rått inne i bilen Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest RaZoR_ Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Bilen dugger noe inne i h&%#¤e Hva skyldes det? Kan nesten ikke ta att bilen etter en liten stopp i regnvær. Tar et kvartet før jeg har sikt forrover. Jeg har sjekket gulv og tak, det er ikke vått og rått inne i bilen sjekk pollenfilteret. hadde samme problem for noen dager siden og da var det pollenfilteret som var tett og vått
kimsa Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 sitter det under det dekselet ved vindusviskerene? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Guest grændis Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 ja det samma problemet hadde eg og... gidda ikkje å ha filter no klara meg fint uten...
Guest mk III 04 Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Bytt filter så slipper du sand og dritt i luftekanalene, hvis du har aircondition så er den veldig effektiv mot dugg :-)
Mk1-Sindre Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Bytt filter så slipper du sand og dritt i luftekanalene, hvis du har aircondition så er den veldig effektiv mot dugg :-)Veldig sant. Har selv duggproblemer, og bytta pollenfilteret for litt over et halvt år siden, men mitt kan da ikke ha blitt tett så fort vel? Allikevel, når jeg har dugg, og vifta står på, tar det år og dager.. Skrur jeg på AC, tar det bare noen sekunder nesten - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
kimsa Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 (edited) jeg har ikke AC så må nøye meg med gamle vifta, og da er det kjekt om det funker optimalt i hvertfall! Filteret er alt kjøpt da, så er bare tiltaket med å sette det inn som står att .... Det er omtrent like kjedelig som å sette på de blå oblatene, så jeg har fortatt gule. hehe Edited July 13, 2007 by kimsa Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
tuszi Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 bare å sette igang det. måkke vente med sånt. da blir du avskilta
kimsa Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Er vel en stubd til før de begynner å klippe skilter vel, har jo betalt liksom, er bare å flytte merkene fra kjøkken benken og over på skiltene som gjenstår Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Mk1-Sindre Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 Er vi i det late hjørnet Kimsa? - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
kimsa Posted July 15, 2007 Author Posted July 15, 2007 Kimsa er utrolig lat, men i kveld kom merkene ett skritt videre, ligger faktisk i passasjer setet da i hvertfall, i tilfelle jeg skulle bli stoppet, da kan jeg jo vise de frem i hvertfall. hehe. Får se om jeg orker sette de på i morgen, har store planer om å sette inn det nye luftfilteret og coupefilteren også. Har jo hatt det liggende en stund. Ellers har jeg demperbytte bak, stabstagforinger bak ( øvre ) og et stag forann som må byttes før eu kontroll, men da er bilen prikkfri. Og ikke minst, min er rustfri! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Mk1-Sindre Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Hørtes artig ut.. Må selv få bytta en fjær bak jeg. skjer vel til uka.. Og litt offtopic, stabstagsforingene og disse foringene folk generelt snakker om, hvor sitter de? tror jeg kan ha noen slitte selv, er ikke sikkert.. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
kimsa Posted July 16, 2007 Author Posted July 16, 2007 Er bare å lete etter alle stag ( les rør ) som kommer fra bak og fremstillinga de det så ser du at det sitter gummi enten rundt de eller ved skruene og slik. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Recommended Posts