Guest Espen E Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Det jeg lurer på er om jeg kan bruke en 7" bakdiff fra 4*4 på min 2wd sedan? blir det noe som helst ombygningsproblem? mellomaksling og drivakslingene mine fra 2wd passer rett på? utenom dette, sperrer 4*4 diffen like mye som 2wd diffen? Takker for svar...
ford-racing Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 for det første så passer ikke stikk akslingene dine fra 2wd på 4x4 diffen, om den sperrer like mye er vell ikke så godt å se uten at en har sett tilstanden på den.. men den er jo svakere en 7.5" 2wd diff da! og hvorfår bytte diff? da den du har er mye sterkere!? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Guest Espen E Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 for det første så passer ikke stikk akslingene dine fra 2wd på 4x4 diffen, om den sperrer like mye er vell ikke så godt å se uten at en har sett tilstanden på den.. men den er jo svakere en 7.5" 2wd diff da! og hvorfår bytte diff? da den du har er mye sterkere!? Fordi den jeg har har tatt kvelden..også er det helt umulig å få tak i en brukt 2wd diff..og jeg har ikke råd til å kjøpe meg no nytt værsting greier nå..men tusen takk for svar, holdt på å kjøpe meg en 4*4 diff nå fordi jeg hørte det var bolt on....
Jonny.B Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 du får den til å passe,men du shimse på de øverste festene,og flytte over medbringerene fra 2wd diffen....litt annen utveksling blir det også Prosjekt Electric orange Cossie
Guest Espen E Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 http://cgi.ebay.co.uk/cosworth-group-rally...1QQcmdZViewItem passer den på originale stikkakslinger? ser det står 110mm, er det det som er originalt? og hva betyr viscous lsd? hva er utvekslinga på original diffen?
Recommended Posts