Guest ove.b Posted July 28, 2007 Posted July 28, 2007 Har en 91 mod med manuell kasse og har tenkt å bytte til BOB motor hvis jeg skal bytte ut motoren en gang. Lar det seg gjøre i praksis og vil det fungere? Selvfølgelig må også ledningsnett og databoksen byttes ut. Er det merkbar forskjell mellom disse to motorene? Hvor mye koster en sånn motor m/databoks og ledn.nett i tyskland?
scorpiocossie Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 Burde vel ikke være noe problem å gjøre dette:)Bare å skifte motor, ledningsnett -mye er likt på de to motorene, og hjerne.Er det alarm på bilen, så må du skifte styringsboksen til denne også. Ellers vil ikke bilen starte:) Bedre kammer og innsug på BOB mener jeg....
Count Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 Du kan kjøre BOB'en med BOA ECU. En i england som lager ledningsnett spesielt beregnet på dette. Ta kontakt hvis du trenger 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Fresh| Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 Er ikke bare bare å skifte til lednings nettet til BOB. Har satt denne motoren i Xr4'n og jeg gidder snart ikke mer å prøve å få BOB nettet til å virke. Skal prøve BOA nettet nå om det ikke fungerer snart!
Recommended Posts