hagasan Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Nokon som veit spesifikasjonane på olje på girkasse (T5) og bakaksel på vingebil?? Helst Shell eller Castrol
capri-rs Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=1493 "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you.
Guest Espen E Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 Noen sier de har funnet bedre løsninger enn det som finnes i smørekart, ettersom dem kanskje er noen år gamle!? Hva kjører folk med? jeg vil gjerne vite på diffen jeg også...
OleK Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 jeg kjører Mobil1 ATF 320 på t5'en min, skikkelig fornøyd, aldri hatt trøbbel med giring el. kjørte en annen mobil1 olje før, samt ei castrol olje, men det ble kassa vrang og hardt å gire når den ble belastet og varmkjørt. kan virkelig anbefalle ATF 320, fåes kjøpt på esso ontherun bl.a. ikke dyr heller! søplaolje på sveisadiffen, hehe Cosworth!
86cosworth Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 ok!! mye olje går det på 2wd diffen? og hvor er tappe skruen ? 1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal* 1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*
just4fun Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 og hvor er tappe skruen ? løse bak-lokket og pakningstoff på etterpå
Recommended Posts