Guest HinkY Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 hver gang jeg starter motoren så syntes jeg det ryker en del i forhold til det jeg syntes det skal gjøre? hva er galt, når motoren har gått bittelitt, så ser det ut som om det kommer litt damp, og deretter gir det seg og kommer normal eksos? hva kan være evt feil? legger choke'n seg på for mye når den skal startes, når motoren er kald?
Cossiman Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Kommer det blå/svart røyk når du starter opp ? Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod
dohcen Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Kommer det blå/svart røyk når du starter opp ? sikkert hvit røyk som min? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Guest HinkY Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 ja det ryker litt, syntes det er litt rart, greit nok at det kommer littegrann i det jeg starter den men, er ikke sikkert det er no spesielt problem
Recommended Posts