Guest mhane Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 (edited) Har en stygg stor sprekke på bakre støtfanger på Mondeoen, og må prøve å få tak i en brukt en som jeg kan bytte. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete. Er det samme støtfanger på combi modellene som sedan?Eller må jeg finne en combi støtfanger for at det skal passe? Mvh Magne Edited August 22, 2007 by mhane
Guest mhane Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Da fant jeg ut at støtfangeren på combi modellene er forskjellig fra sedan. De har i hvertfall forskjellig dele nummer. Mvh Magne
NeDD Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 (edited) Hmm.. Må være kun dele nummeret da. Sjekk bilder. Vet at festene er akkurat like vertfall. Disse er like, bare eksospotta som kommer ut på ver sin side Men det er fordi den ene er GHIA og den andre er vanlig 1,8. Edited August 23, 2007 by NeDD
Guest mhane Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Ser jo dønn lik ut der ja, men jeg har 96 mod og dette er vel noe nyere biler? Var på en hugger og kjøpte ny fanger i går og der lå de med forskjellig delenummer ihvertfall. Gleder meg til å få på ny fangeren
Recommended Posts