Samatron Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Er det mulig å få kjøpt 5 gear til bw t5? Eventulet hvor? Og pris? skal til å ta av mitt, har kjøpt meg avdrager til 1200kr.. så har den beste avdrageren for jobben. men tenkte i tilfelle det ikke skulle gå lika vell, så er det greit å vite at det er mulig å få tak i drev. hvor mye varmer folket før man setter til med avdrager? varmepistol, eller acetylen?
fordcosworth Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Facemotorsport på lørenskog evt gearboxman i England Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
Samatron Posted August 22, 2007 Author Posted August 22, 2007 hvis det ikke skulle gå bra, kjører jeg heller med 4 gear en å kjøpe noe fra face:)
Jonny.B Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 hvis det ikke skulle gå bra, kjører jeg heller med 4 gear en å kjøpe noe fra face:) såpass,lov til å spøre hvorfor? Prosjekt Electric orange Cossie
mr.cossie Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 med det samme vi er inne på det her.. noen som har no bilde/tips av en avdrager som funker...??? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Samatron Posted August 23, 2007 Author Posted August 23, 2007 (edited) såpass,lov til å spøre hvorfor?handel som ikke gikk som den skulle, og deler jeg aldri fikk. med det samme vi er inne på det her.. noen som har no bilde/tips av en avdrager som funker...??? kan legge ut bilder av den jeg har kjøpt, den er helt perfekt. hvis ikke tror jeg et hundai/kent moore spesialverktøy muligens er det beste jeg har sett. dette får du låne på hyundai verksted.. EDIT: beklager har ingen kamera nå. men min er 2 stk halvmåner som danner en sirkel. mange forsjellige diametre og shimses i tykkelse. mange slike avdragere er koniske innert, min er ikke det, så jeg får drat like mye alle steder.. men ellers er den lik andre avdragere med no lage jenge stål og en "tvinne" til å dytte mot utgående Edited August 23, 2007 by Samatron
Recommended Posts