Jump to content

Stereo mondeo stasjonsvogn


Reaff

Recommended Posts

har komplett stereo stående som skal inn.. meeeen ser ut som det kan bli hardt å bruke den da.. hmfr.. kan kanskje få montert 6*9 i dørene bak eller fram da.. skal se på det.. håper bare alt er klart til handel om ca 1 uke :D å kan kanskje legge inn plate for å få inn de 13cm høytalerne jeg har :D

mye som kan bli bra med div modifisering.. hehehe

Edited by Reaff
Link to comment
Share on other sites

skal kjøre omtrent bare diskant og midbass i front og bak høytalerne... har en 12" som skal inn også :)

kan sikkert finne på noe smart.. har lite lyst å kjøpe nye høytalere,.. når de jeg har ikke har spilt 2 timer engang.. hehehe

Link to comment
Share on other sites

konjakk kan du holde for deg selv :) tar heller en kasse med pils å bilstereo verksted ;) hehe..

finnes alltid en løsning.. gidder ikke å bekymre meg egentlig.. lett å slenge 6*9" i kasse i bagasjen å da.. å tilpasse en finerplate i front for å få in 13cm ;)

OPPFINSOMHETENS gleder ;)

Link to comment
Share on other sites

Du får plass til to par med 6,5 tommere i denna bilen, så kan du droppe den crappy lyden 6x9 gir deg. Smell de i såfall inn i side veggene i bagasjen eller noe.. Adapter plater får du kjøpt hos din nærmeste torshov forhandler. Disse er i sterkt frostet plast så de vibrerer ikke, legg litt skum plast mellom for sikkerhetskyld om du vil det.. Jeg brukte silikon. Så smeller du opp nytt ledningsnett da det orginale er elendig, inn med en god forsterker og du begynner å få lyd. Å modde inn 6x9 i dørene er nytteløst da dette bare blir trangt og ******, du kan få inn noen gode noen om du lar det gå på bekostning av vinduets lengde, men skal du kunne ta ned ruta er det ikke plass til annet en braske høytalere med små magneter!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er decade 595 limmeted så kan du glemme å få plass til de:P har flere par slike 6x9 liggende, de får ikke plass, har prøvd.. Med mindre du er mere hjerteløs enn meg da, og går på de med baufil for å få vekk metall gitteret over, da kan det hende det går!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...