Jump to content

Div sierra deler


Ford ragger

Recommended Posts

Har diverse deler etter en cosworth.

Komplett baksete og dørtrekk 1500kr kan få med alt av innvendig plast/dasjbord vis det er interesangt.

Tre helt greie dører, sjåfør døra er bungla i fremkant, sitter sentrallås i alle dørene og elvinduer i frem dørene 1500kr.

Ny typen rs skjørter 1000kr

Komplett ABS system med ledningsnett, hjerner, sensorer, hoved bremsepompe 2000kr.

Koffert lokk med cosworth spoiler 1500kr

En bra 2.9i motor med ledningsnett gått 145000km sittet i en 89sierra 2500kr

Har masse deler til standar sierra også, alu.felger dører fra sedan/kombi 87-93mod har også en 83mod stasjons vogn med pene dører, rustfri bakluke og hel bakfanger. Så si ifra vis det er noe du trenger, Sender mindre ting i posten mot forhånds betaling, men større ting bør hentes.

Link til autodb.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl...emplate=default

 

Befinner seg i indre Østfold.

Nr 98472803

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Motor er egentli holdt av til pushdown her på forumet. Men jeg har en til stående i bil. Den er det ikke no tikking i. Kan startes i bil for og høres på. Denne kan du få for 2000kr vis du hjelper meg å skru den ut. Ny vann pumpe på denne motoren. Eksos lekasje på en manifoil så det høres ut som at den tikker men det går over når den får litt temperatur i seg.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

ok. jeg kan ikke skru, så det er null hjelp i meg dessverre...hvordan er den motoren du nevnte nå i forhold til den i første post?

 

Er det for no da? kjører sierra og kan ikke skru :lol: hehe.. Nei da.. Vil ikke si at den er noe dårligere. Kjørte den 25mil hjem uten noe problem. Virket jo som den skulle.. Du kan jo sikkert komme og titte på den vis du er interisert, kan få til det jeg. Noe olje lekasje fra topp deksel men det er jo ikke noe problem og ordne.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja er nok pakningen det lekker i. Ja nr mitt står lengre opp her så det er bare og gi en lyd ifra seg vis du vil komme og se/høre på motoren..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Ja kjøpte egentlig bilen på grunn av at det var en ghia og at det satt komplett rs kit på den også for at jeg vurderte og sette 2.9 i min sierra men slo ifra meg den tanken. Usikker på km stand sånn akkuratt nå men.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Hva vil du ha for dører venstre side sedan?

Fri for både bulker og rust?

 

Får komme med et bud, har flere dører for salg, noen små rustblemmer på dem dørene jeg har plukka av på den her. Men har strøkne dører i monstone blue som jeg også kan selge med sentrallås og el heiser foran, dem går for 2000kr

 

dørtrekka, er det skinn eller stoff. kan du få lagt opp et bilde..?

 

Dørtrekka er grått 2wd, mangler den ene putta eller hva jeg skal kalle det på h. bak trekk. Selges billig for det er hull til sveiv foran og trenger en vask. Kan se om jeg får tatt noen bilder i morgen vis jeg rekker det.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Dørtrekka er grått 2wd, mangler den ene putta eller hva jeg skal kalle det på h. bak trekk. Selges billig for det er hull til sveiv foran og trenger en vask. Kan se om jeg får tatt noen bilder i morgen vis jeg rekker det.

 

Ok, men er på jakt etter skinn dørtrekk jeg så.. Takker for svar

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn
3000kr for alt sammen.

trenger mest sannsynlig svinghjul og mellomaksel og. har du en fin pris på alt så jeg kan få bilen på veien fort igjen?

Link to comment
Share on other sites

trenger mest sannsynlig svinghjul og mellomaksel og. har du en fin pris på alt så jeg kan få bilen på veien fort igjen?

Si 3500 da for alt sammen, er vel ikke no upris det må jeg si.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...