Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
ok leste rundt her at det kunne være et rele eller to..MEN hvor ligger sikringsboksen?

sikringsboksen likker bakerst i motorrommet venstre side.. tror ikke det er vits du begynner oppi der..

syns litt synd på deg, som ikke har noe erfaring med bil. og har kjøpt deg en veldig sliten cosworth.. hehe

Edited by Samatron
Posted

Kall det gjerne reset knapp,men det var den jeg tenkte på ja. Vanskelig å finne ut av problemene dine,hvis led.nett og releer ikke ligger der de gjør originalt.

Posted

o7.jpg

har feilsøkt litt,og fant kun 2 uten spenning! de som er farget med blå...tviler på det er de som er problemet??hvertfall ingen som er brent!! 2stk som mangler med rødfarge som dere ser!?

Hvilke av de store her er det jeg bør ser litt nøye på?

Posted

Les under dekselet? Står som oftes der hva som er til hva, om ikke står det i 'instruksjons boken'.

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

instruksjonsbok har jeg ikke,og dekselet hjalp meg ikke i forhold til feilsøkingen!!

Trenger å vite hvilke reler som er defekt iforhold til tempmåler og turteller!!/det som stjeler strøm fra batteriet...snarest!

Guest Ford Gnomen
Posted

Kjøp deg en Toyota som ikke trenger skruing eller noe som går fortere med kun bolt-on greier.

Guest Hovden Racing
Posted

Skal jeg fortelle deg løsningen? Selg den ***** skraphaugen som du har lagt ut 1000000 problem-topicer om. å kjøp deg en strøken ORIGINAL Cosworth som ikke har blitt skrudd på før viss det er Cosworth du vil ha. Eller skaff deg en mekaniker som kan Cosworth. Helst det siste, så ikke en strøken originalbil går dørken. God natt.

Posted
Skal jeg fortelle deg løsningen? Selg den ***** skraphaugen som du har lagt ut 1000000 problem-topicer om. å kjøp deg en strøken ORIGINAL Cosworth som ikke har blitt skrudd på før viss det er Cosworth du vil ha. Eller skaff deg en mekaniker som kan Cosworth. Helst det siste, så ikke en strøken originalbil går dørken. God natt.

og kA i helvete vet du om at det er en skraphaug eller ikkje?? de fleste som henger her inne har sikekrt mer peiling på bil enn meg,så de slipper å legge ut så mange innlegg!! sjerp deg

Guest Hovden Racing
Posted
og kA i helvete vet du om at det er en skraphaug eller ikkje?? de fleste som henger her inne har sikekrt mer peiling på bil enn meg,så de slipper å legge ut så mange innlegg!! sjerp deg

Ja men **** hvor mange topicer har ikke du lagt ut om den bilen nå da? Det er da en haug med topicer om alle mulige problemer!! Jeg har ikke hatt en 4del så mye problemer med min som har gådd med 450hk! Herregud. Greit nok att du har problemer med bilen, men så ****** som du har det så kall topicen "cossi_conditions problemer" Så får du oppdatere den for hver dag som går. Så slipper vi andre att forumet blir fullt med topicer om den bilen.

Posted

Unnskyld meg,men er det ikke en gjeng med cosworth folk i bergen?

Hva med å prate med de,og få litt hjelp der. Bilskruing kan alle lære seg.

Er ellers ganske så enig med Hovden her altså...

Guest Hovden Racing
Posted

Dagens leserbrev ja. Du er ikke engang betalende medlem av FMCN og skal proppe forumet av problemer med å få nøkkelen i tenningslåsen?

Lag deg en egen topic, så får de som vil hjelpe deg lese der.

Unnskyld meg,men er det ikke en gjeng med cosworth folk i bergen?

Hva med å prate med de,og få litt hjelp der. Bilskruing kan alle lære seg.

Er ellers ganske så enig med Hovden her altså...

Takk for den.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...