Jump to content

Kubbing Av Instrumenter (bildet For Description)!kriise


Cosworth_ftw

Recommended Posts

Må si meg enig med Hovden Racing her.. Du må få deg en kompis med erfaring slik at han kan lære deg å skru.. Å kjøpe cosworth uten å kunne skru er som å kjøpe kondom da du ikke vet hva den skal brukes til..

 

Og med så mange topic,er som du har så lukter det en smule lite selvstendighet av deg.. Ta å let litt etter ting før du spør..

 

Hvis ikke du kan finne en sikringsboks en gang så burde du kjøpe den en sprell ny bil med garanti..

 

Ikke vondt ment dette, men hadde jeg vært i dine sko så ville jeg blitt advart om at jeg ikke hadde noe rundt en cosworth å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
* Skriv på bokmål eller nynorsk, ikke dialekt eller sms-språk ! Poster som ikke følger disse retnings-linjene, vil bli slettet uten forvarsel.

 

En viktig ting for deg å lære, så kan du også lære deg å passe kjeften din litt. Så snart noen svarer i en topic er du frekk tilbake.

Tråden er rapportert til Moderator/Admin.

Link to comment
Share on other sites

hadde jeg skrevet på nynorsk, så hadde du kommet med den der uansett!!det skal du vite

 

Må si meg enig med Hovden Racing her.. Du må få deg en kompis med erfaring slik at han kan lære deg å skru.. Å kjøpe cosworth uten å kunne skru er som å kjøpe kondom da du ikke vet hva den skal brukes til..

 

Og med så mange topic,er som du har så lukter det en smule lite selvstendighet av deg.. Ta å let litt etter ting før du spør..

 

Hvis ikke du kan finne en sikringsboks en gang så burde du kjøpe den en sprell ny bil med garanti..

 

Ikke vondt ment dette, men hadde jeg vært i dine sko så ville jeg blitt advart om at jeg ikke hadde noe rundt en cosworth å gjøre.

 

ja kan si meg delvis enig!!

Det er forskjell på å spøre om hvor sikringsboksen ligger,og om det er FLERE sikringsbokser!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
hadde jeg skrevet på nynorsk, så hadde du kommet med den der uansett!!det skal du vite

 

Hvordan kan du hvite det?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...