Jump to content

Motorvarmerelement Spretter Ut


THE WOLF

Recommended Posts

Jeg var ute og kjørte i går,og vips så spratt motorv.ele. ut. Jeg dro den helt ut på 2. gir,men det skal vel ikke skje fordet.

Det satt en orginal frostplugg der først,men den var nok brukt,for den var ikke helt rund,men jeg satt i elementet,og den spratt pluselig ut. Det som er rart er at den gikk fint på rudskogen i september og fram til i går.

Er det flere som har hatt problemer med dette før?????? :blink:

Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil)

Sierra is 1986 (Vinterbil)

Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil")

"Han med RUNE skilt"

Link to comment
Share on other sites

motoren er ny bygd,er ikke noe særlig mer en 370hk på 1,6bar. Har ikke noe særlig trykk i vannet har jeg sett,kanskje jeg gjorde litt dårlig reint når jeg monterte elementet.

rart jeg kan kjøre ca 100mil ,og plutselig,bomp.

Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil)

Sierra is 1986 (Vinterbil)

Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil")

"Han med RUNE skilt"

Link to comment
Share on other sites

motoren er ny bygd,er ikke noe særlig mer en 370hk på 1,6bar. Har ikke noe særlig trykk i vannet har jeg sett,kanskje jeg gjorde litt dårlig reint når jeg monterte elementet.

rart jeg kan kjøre ca 100mil ,og plutselig,bomp.

Vi gjorde også det samme.. kjøre en god stund med nybygd motor, spant litt på 2. gir.. også datt en frostplugg ut.. Satt sikkert bare litt dårlig, har jo kjørt i hele sommer nå og har ikke skjedd fler ganger

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt ny i dag,skal sette i den i imorra. Er jeg som har den magnetarød som var i fjordparken i Drammen på steetmeet'n for noen uker siden. Jeg pratet med deg da. Fin bil du har da. Skjedde på 2.gir for meg også,hehe.

Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil)

Sierra is 1986 (Vinterbil)

Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil")

"Han med RUNE skilt"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...