Jump to content

Fordelerlokk 2wd - 4wd


kjellathe1

Recommended Posts

kjøp fordeler lokk hos bilexstra. de leverer samme som ford til nesten halv pris :mellow:. klosser foran vist man kjører originalt peugot 605 slutten av 80 tallet. ta med en brukt klosse for å være sikker på års mod. de har tegning med rett skala størrelse. klossene dekker skivene bedre enn de originale. husker ikke prisen,lenge siden jeg kjørte originalt :rolleyes: men de koster MYE mindre enn på ford. :lol:

Link to comment
Share on other sites

kjøp fordeler lokk hos bilexstra. de leverer samme som ford til nesten halv pris :mellow:. klosser foran vist man kjører originalt peugot 605 slutten av 80 tallet. ta med en brukt klosse for å være sikker på års mod. de har tegning med rett skala størrelse. klossene dekker skivene bedre enn de originale. husker ikke prisen,lenge siden jeg kjørte originalt :rolleyes: men de koster MYE mindre enn på ford. :lol:

 

Hvor kom så disse klossene inn i bildet her da ? Jeg betalte ca 100kr for beru lokk

Link to comment
Share on other sites

:) bremse montering først i morgen:) å regreim:) får se hva jeg får tid til....... hvor lønner det seg å legge pluggledninger? gml lokket går jo under insuget å det andre går rett opp:)

Ford sierra cosworth 91:)

Ford sierra 4x4 2,0 91:(

Ford Taunus 2,0 79:)

Opel Omega 2,6i 91:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...