Jump to content

grcossie

Teknisk rådgiver
  • Content Count

    7532
  • Joined

  • Last visited

About grcossie

  • Rank
    Teknisk rådgiver

Medlemsinfo

  • Bosted
    Voss
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Voss

Recent Profile Visitors

15028 profile views
  1. Høres ut som motor, se under sete mens du trykker, for å se om noe beveger seg
  2. Neida, er fjærbelastet strammer, så spennet ordner seg selv
  3. Når det først er brent der, så kan problemt være sommer og vinter, da det suges luft inn. Feilen oppstår når det er kaldt nok til at elementet er i funksjon
  4. Visst de bruker timer for å skifte den, så hadde jeg reist en anna plass, jeg jobber på Ford selv. Ingen problem å skifte den selv, visst du skrur litt
  5. 15-20min spå har en bytta den, ikke noe hokus pokus der
  6. Det er ikke vann sensor, men varme element. Det kan gjøre at de stopper ja. Har skiftet mangen slike
  7. Er nok i nødmodus, må få lest av feilkoder
  8. Der har batteria et skille rele, som gjør at du må lade de hver for seg. Er uttak i motor rom for lading av start batteri, forbruks batteriet må du kople til under sete. Går ann å kople de sammen, så begge mater allt
  9. Ja er mye batteri skift på 12v for tida. Har noen kompiser, som jobber på bilberginga her. Tesla er den bilen de har mest berginger på de siste åra, mulig komt seg litt nå. Typisk når Bergenserene har vært på hytta. Mye rare feil som dukker opp på de, men alle biler har noe, ingen er feilfri
  10. Mangen el biler med problem i kulda
  11. Er den helt igjen, eller bare delvis? Prøv å press den inn mens du åpner
  12. Trist utvikling for de som ikke er intr i el.
  13. Haldexpumpa, av og til er det nok å skifte filter og olje på haldexen. Bør få lest av feilkoder
×
×
  • Create New...