Jump to content

grcossie

Teknisk rådgiver
  • Content Count

    7726
  • Joined

  • Last visited

About grcossie

  • Rank
    Teknisk rådgiver

Medlemsinfo

  • Bosted
    Voss
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Voss

Recent Profile Visitors

16118 profile views
  1. Bruk en flat fil, tre en bit smergelpapir utenpå og puss av, så smører du med alupasta, kopperpasta eller keramisk pasta der klossene ligger mot klaven, glideboltene pusser du av med fint smergel evt stålull og smører med silicongrease
  2. Se der ja, da blir det orden på den
  3. Oki, kan ha vært noe dårlig kontakt mellom tenningslås og instr. da
  4. Bare speedometer eller hele instrument gruppa ?
  5. Er jo greit å ta en kikk på bremsene. Jeg sjekker om klossene sitter, evt demonterer, reingjør og smører opp caliper klavene og glidebolter
  6. Kan gjøres uten data også, prøv dette for deaktivering Deactivation MERK: Utfør følgende deaktiveringsprosedyre for servicemodus for å aktivere EPB-systemet. Vri tenningen til PÅ. Trykk og hold inne gasspedalen, og sett EPB-bryteren i AKTIVER-stillingen (oppover). Fortsett å holde inne gasspedalen og EPB-bryteren. Vri tenningen til AV, og deretter tilbake til PÅ innen fem sekun
  7. Fikk du kjørt ut igjen stempla i det hele ? Kjenner ikke til den testeren du har, men på Ford sin ids, så hender det at man må gå inn i service modus på nytt og kjøre inn stempla selv om de er inne, visst dataen har slått seg av eller gått for lenge i dvale
  8. grcossie

    Kode radio

    Ja visst du har serie og dele nr
  9. Du er sikker på at det er framme ? Evt prøv å dra litt i håndbremsen under kjøring, merker du det da, så er det bak. Slark i opphengskule og bakre bærebroforing framme, kan forværre problemet
  10. Alle verksteder kan sjekke hjulnav for kast, med måleur
  11. Får du lest av innsugs temp iat sensor verdi ? De kan lage en del krøll på Transit
  12. Kretsen referer til pinnene ja, ikke bry deg om de nrène, bruk bare pinnene som nevnt
  13. Pinn1 er brun ledn Pinn2 er grønn/brun Pinn3 er grå/brun
  14. 27: KONTROLLER SPENNINGEN PÅ KJØLEMIDDELTRYKKOMFORMEREN 1 Kople fra kjølemiddeltrykkomformerens kontakt C1H433. 2 Tenning PÅ. 3 Mål spenningen mellom kjølemiddeltrykkomformeren, kontakt C1H433, pinne 2, krets VH442B (GN/BN), ledningsnettsiden og gods. Måles en spenning på ca. 5 volt? Ja
×
×
  • Create New...