Jump to content

grcossie

Teknisk rådgiver
  • Content Count

    7419
  • Joined

  • Last visited

About grcossie

  • Rank
    Teknisk rådgiver

Medlemsinfo

  • Bosted
    Voss
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Voss

Recent Profile Visitors

14209 profile views
  1. Ser ingen problem med det, så enge den står tørt
  2. Bytte caliper er tingen da
  3. Er ikke alle klosser, som har tapp på baksiden. Gikk det tregt å skru stempla inn?
  4. Subber litt, men du skal kunne snurre fart på hjulet. Visst du skifter klosser, så er det viktig å snu stempelet rett, slik at tappen på klossen treffer i sporet på stempelet. Ellers kan det være håndbrems vire eller håndbremsarm på caliper, som henger
  5. Det beste er å ta av dørtrekk og ta ut hele låsekassen, men du kan prøve å gjøre det mens den er montert og, spray noe fett løselig inn i låsekassen og bruk trykkluft til å blåse reint, så smører du gjerne med noe som innholder teflon. Er ikke noe hokus pokus noen av delene
  6. Smøring av låsekasse, som må til, det beste er å demontere låsekasen, reingjøre den med bremserens og trykkluft, for så å smøre den opp igjen
  7. Du bruker bare fastnøkkel innpå bolten til plasthjulet, skru med klokka for å slakke reima
  8. grcossie

    Manifold

    Kan ha vært brukt antilag ventil, for å få luft inn men gass spjeld er stengt
  9. Ikke noe som har løsnet og lagt seg mellom bånd og trommel ?
  10. Hvet ikke hva som skjedde med bildene der men. Er kunn reima som er interval på
  11. Hei, du har register reim mellom veiv og ene kammen, deretter kjede bort til andre kam og kjede fra veiv ned til oljepumpe
  12. Foringene burde være iorden da, visst du smurte de. Jekk opp og se på fjørene du
  13. Fjærbrudd eller slark i linkarm evt stabstag foring, vil jeg tippe på
  14. Han la allt ut for salg, snakket om å kaste karroseriet på slutten
×
×
  • Create New...