viggo Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 hvordan vil denne funke på en cosworth ? Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
RS 1000 Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Her er ett mulig resultat:http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...mp;hl=sensasjon Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
GranadaMK1 Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Slenger meg på her jeg og... Noen som har erfaring med denne type t3/t04 på cosworth?Er en Netics E-50 a/r 63. stage 2. Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod
RS 1000 Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 (edited) Her kan du selv hva Jenspeed mener om saken: ....Steg 2 turbin på E46 er en dårlig kombinasjon og steg 3 turbin på E50 er heller ikke det jeg ville anbefalt.....Jeg har tatt meg den frihet å fjerne deler av innlegget. Hvis du leser mellom linjene så ser du at en E50 steg 2 ikke er noe særlig på en Cosworthmotor. Edited October 23, 2007 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
viggo Posted October 23, 2007 Author Posted October 23, 2007 Den jeg la inn er en garret. er det noe annen "trim" (for eksempel) som vil være mer egnet?T3/T4E 50 trimCompressor Turbine Wheel Displacement Whl Dia. Trim A/R Wh Dia. Trim A/R 1.8-2.5L 3.0" 50 .60 2.559" 76 .48 Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
GranadaMK1 Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Her kan du selv hva Jenspeed mener om saken:Jeg har tatt meg den frihet å fjerne deler av innlegget. Hvis du leser mellom linjene så ser du at en E50 steg 2 ikke er noe særlig på en Cosworthmotor. Ok. blir spennende og se hvordan det går da, klarte 1,6 bar på 3500rpm på en 230ft 8v. volvo motor, satser på tidligere på cossimotoren min.Prøvde min t-3 org. cossi turbo på samme cossi motor, fikk da 1,6 på 3000rpm bare 500rpm tidligere, så reiner med den skal spole tidlig opp.Og burde holde til 400hk. men vi får se. Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now