Jump to content

Montere Xenon.


Guest Ford-ST200

Recommended Posts

Guest Ford-ST200

Lurer veldig på å montere xenon lys på bilen min. Har ikke helt vendt meg til de vanlige lysene ennå etter at jeg hadde xenon på gamle bilen. Men har bytt alle pærene til Xenon look pærer da fra dybvik trading, det blei veldig mye bedre det da, men må nok ha xenon igjen. Lurte derfor på om noen her har gjort det, og om det er mye greier. Kunne da tenkt meg både i nærlys og fjernlys. Er det H7 pærer i nærlys og H1 eller H3 i fjernlys. husker ikke fra sist jeg bytta. Bare at jeg kikka og i instruksjonboka, men det var noe som ikke stemte hvertfall..

Link to comment
Share on other sites

Monterte på 1997 Mondeo'n min (bare nærlys).. kjempe fort gjort å lysa er ikke til å kjenne igjen!

hehe.. merker nesten ikkje forskjell når jeg slår på fjærn lysa :lol:

 

Mener det er H7 i både nær og fjærnlysa på disse..

Det som er noe drit er at sprederene er spesial lamper som du ikke får åpnet/byttet pærer i!! så dem er gule som pisshøl

i snøen! :angry:

 

kommer nok til å sette inn ett kit i fjærnlysa etterhvert å! :D

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford-ST200

Okei. Da får vi se hva det blir. finnes vel noen sett som er til både nær og fjern lys. Jeg bytta i pærer i grøfte lysa mine jeg om det var de du tenkte på, men syntes fremdeles de er gule i forhold. Uansett skal ikke den bilen kjøres i vinter :D

Link to comment
Share on other sites

Okei. Da får vi se hva det blir. finnes vel noen sett som er til både nær og fjern lys. Jeg bytta i pærer i grøfte lysa mine jeg om det var de du tenkte på, men syntes fremdeles de er gule i forhold. Uansett skal ikke den bilen kjøres i vinter :D

 

Fikk du bytta pærer i dem?? :blink: har du ikke ST200 a? kan du poste ett bilde av av grøftelysa dine?

du skjønner.. hadde jeg bare fått bytta pærer så hadde jeg hatt xenon i dem for leeeeeeeeengst!!!! :wub:

 

Mener bestemt at mine grøftelys ikke er til å åpne.. (håper jeg tar feil) :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford-ST200

jeg har ikke noe bra bilde av grøfte lysa nå.. prøve å få tatt ett i mårra. akkurat nå er det u-aktuelt å gå ut i regn og storm :D hehe.

Link to comment
Share on other sites

jeg har ikke noe bra bilde av grøfte lysa nå.. prøve å få tatt ett i mårra. akkurat nå er det u-aktuelt å gå ut i regn og storm :D hehe.

nå vet jeg ikke om det er forskjell på standard mk2 og st200, men på standard mk2 er det bare å bende ut ringen rundt tåkelysene, så skru dem ut, og resten skjønnr man vel selv..

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

nå vet jeg ikke om det er forskjell på standard mk2 og st200, men på standard mk2 er det bare å bende ut ringen rundt tåkelysene, så skru dem ut, og resten skjønnr man vel selv..

 

Jeg har st 200 kit,på min 2.5 v6 mk2.O G Det går fint å bytte pærer i de grøfte/tåkelysa.Du fjærner dekselet rundt selve lykta,og skrur lykta løs fra fanger,og så er det bare å bytte pære.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har st 200 kit,på min 2.5 v6 mk2.O G Det går fint å bytte pærer i de grøfte/tåkelysa.Du fjærner dekselet rundt selve lykta,og skrur lykta løs fra fanger,og så er det bare å bytte pære.

 

Jækla rart.. Jeg får ta dem ut å sjekke da :)

pærene har stått i siden 2002!

 

vanlig mk2 og st24/200 er ikke like nei..

Trur jeg har orginal st200 fanger og lykter på min, for jeg kjøpte fangerene og det før det blei ett såkalt RS kit..

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...