Guest Pendell Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Er det samme clutchus på mt75 fra 4x4 cosworth som v6 4x4??Håper på raske svar.Even
bige Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 Er det samme clutchus på mt75 fra 4x4 cosworth som v6 4x4??Håper på raske svar.Evenfor det første er clutch huset og fremre del av kassa sammen...det jeg kjenner til er det samme MT 754x4 kasse på cosw og 2,9
Guest Erik Braseth Posted November 7, 2007 Posted November 7, 2007 bige: isåfall vil dohc kasse passe på 2.3/2.8/2.4/2.9...
bige Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 bige: isåfall vil dohc kasse passe på 2.3/2.8/2.4/2.9...kjenner til att ford brukte en annen 4x4 kasse tidligere enn MT75 4x4. Når jeg ser på dele katalogen til MT75 er forskjelden -utveksling og momentet på senter diffen .MEN JEG KAN HA FEIL :blush: og når jeg hadde havari på min cosw 4x4 fant vi ut jeg kunne til nød bruke en DOHC kasse men synkro var forskellige ..
RS 1000 Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 for det første er clutch huset og fremre del av kassa sammen...det jeg kjenner til er det samme MT 754x4 kasse på cosw og 2,9 Det er slik at disse to kassene IKKE passer om hverandre. Selv om kassene kan sies å være de samme så er selve kassehuset forskjellig. V6 kassene er lett gjennkjennelig ved at festene til de to øverste skruene står mye tettere sammen enn på de andre kassene. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts