Jump to content

Sierra cosworth stv SOLGT


Turbo Thorvald

Recommended Posts

Vurderer å selge konebilen pga for mange biler. Bilen er en 92 mod 4x4 stv som er GODKJENT ombygd med cosworth motor. Motor er fra en 90 modell altså grønn motor. Motor og alt er originalt, satte på grp a toppakning og ARP studs i vinter. Bilen var nylakkert når vi kjøpte den for litt over et år siden, men det har begynt å boble litt på kanten av bakluka, ellers ser den pen ut. Skjørtene mangler noen festeklips. Står på cosworth felger med nye vredestein piggdekk. Kan selges med 18 felger, de som er på bildet med utslitte dekk, eller med noen stygge 17 tommere med nye dekk. Interiøret er fra sierra vip, rødt og grått. lite hull i førersete ellers ok. km er ca 225000. Bilen skal være eu ok innen mars men kan godkjennes før evt salg. Har lite bilder av den men kan sikkert få ordna det hvis det er noe interesse for den. El. vinduer foran, takluke, turboxs dumpventil. Send pm hvis dere lurer på noe eller spør her.Tlf nr 95074652, befinner seg i vest agder, prisantydning 120000.

 

 

Edited by Turbo Thorvald
Link to comment
Share on other sites

Guest Freddie

unnskyld meg,men er det gullfylte dørstokker i den?er kanskje litt stiv pris?

kunne vært veldig intressert jeg,men en det er jo tross alt en ombygd stv. med originalt ( ! ) sierra interiør,med påbegynnende lakkrust,kanskje ikke helt rustfri ellers heller,siden den begynner og ruste på det første året etter en lakkjobb...?hva er det med denne bilen som gjør at den er verdt den prisen du forlanger,når man kan få en greit påkostet BRA originalbil til den prisen??

også er det jo original motor,eneste som er "påkostet" er jo grpA pakning og ARP studs,noe jeg ikke ser helt behovet for slik bilen er idag.km.stand på motor og gir?komplett ombygd med bakstilling/forstilling? setter pris på svar,da jeg kan være interessert hvis prisen er rett.

Link to comment
Share on other sites

unnskyld meg,men er det gullfylte dørstokker i den?er kanskje litt stiv pris?

kunne vært veldig intressert jeg,men en det er jo tross alt en ombygd stv. med originalt ( ! ) sierra interiør,med påbegynnende lakkrust,kanskje ikke helt rustfri ellers heller,siden den begynner og ruste på det første året etter en lakkjobb...?hva er det med denne bilen som gjør at den er verdt den prisen du forlanger,når man kan få en greit påkostet BRA originalbil til den prisen??

også er det jo original motor,eneste som er "påkostet" er jo grpA pakning og ARP studs,noe jeg ikke ser helt behovet for slik bilen er idag.km.stand på motor og gir?komplett ombygd med bakstilling/forstilling? setter pris på svar,da jeg kan være interessert hvis prisen er rett.

 

Lite gull her, men hvor mange stv er godkjent ombygd? Tror han hadde endel arbeid med å få ordna det. VIP interiøret er det ikke veldig mange sierraer som har som jeg har sett, dashbord er fra cosworthen. Grunnen til at det er rust på bakluka kjenner jeg ikke til da den var ferdig lakka når vi kjøpte den. Ble tectylert etter at vi fikk den. Satte på grp A pakning og studs siden jeg likevel måtte skifte toppakning. Er like greit d følte jeg. Km stand på motor og gir er rett over 200k tror jeg. Forstilling og bakstilling er fra cossi, dette pga godkjenning. Bilen må ikke bort for enhver pris, så gidder ikke gi den vekk. Ingen som har klaget på prisen av de som har sett den. Håper du ble litt klokere av svaret. mvh Bjørn

Link to comment
Share on other sites

dreiv å vurderte denne sist den var til salgs , men nå kjøpte jeg mondeo i stedet for ,,, ( angrer litt nå )

 

er det krok på denne ??

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Hehe,den er rå den bilen der gitt.. Ikke mange STV som er godkjent nei...

Men har sett denne til salgs før en gang, og da mener jeg det var cosworth interiør i den??

Bakstillinga er fra 2,9i stv el?

Hadde vært fin bil nr.2 men blir litt dyrt for meg..

Åssen forsikrer man denne da.. og pris? :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe,den er rå den bilen der gitt.. Ikke mange STV som er godkjent nei...

Men har sett denne til salgs før en gang, og da mener jeg det var cosworth interiør i den??

Bakstillinga er fra 2,9i stv el?

Hadde vært fin bil nr.2 men blir litt dyrt for meg..

Åssen forsikrer man denne da.. og pris? :)

 

ja det sto recaro stoler i den da, men han bytta de ut før vi kjøpte den. vet faktisk ikke hva bakstillinga er i fra, har ikke skrudd mye påbilen selv. står bare i vognkortet at den er godkjent me cossi motor, bremser og understell. forsikring er ikke så gal.. har jernbanens forsikringselskap. kan vel velge om man vil forsikre som cossi eller vanlig.

Link to comment
Share on other sites

vet faktisk ikke hva bakstillinga er i fra, har ikke skrudd mye påbilen selv

 

Bærearmene er mest sannsynlig fra en scorpio stasjonsvogn, disse passer rett over og har korrekt plassering av støtdemperfeste til stv + feste til bremsecalippere.

Alt annet er nok cossi, slik er det på min i hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...