Jump to content

Recommended Posts

Posted
Hallo. lurer egentlig bare på om senke fjærer fra vanlig sierra passer på stv

Rimlig sikker på at det går forran, men lurer litt på bak

Har lett etter dette selv...har ikke funnet...men at det går om hverandre har jeg forsåhvidt funnet ut....det gjør det...men det er ikke godkjennt...så i en eventuell EU godkjenning kan du få annmerkning....men sjansen for det er relativt liten tror jeg...

Jeg tror jeg skal gå for en slik "ulovlig" løsning...i mangel på en lovlig en...

Peder

Posted (edited)

Fant ikke 2838 jeg...gått ut kanskje?..eller kanskje dem ikke er på netthandelen der...ringe dem da....

Peder

Edited by Peder`n
Posted
Har lett etter dette selv...har ikke funnet...men at det går om hverandre har jeg forsåhvidt funnet ut....det gjør det...men det er ikke godkjennt...så i en eventuell EU godkjenning kan du få annmerkning....men sjansen for det er relativt liten tror jeg...

Jeg tror jeg skal gå for en slik "ulovlig" løsning...i mangel på en lovlig en...

Peder

Bilen skal brukes i vinter og litt utover sommeren, så det blir ikke noe eu.godkjenning på den, og jeg har noen tuv papirer på sierra senking, satse på at de ikke sjekker så nøye om en blir stoppa.

Takk for hjelpen da folkens.

Posted

Eiker sitt er ikke godkjent, og jeg troooooooor ikke H&R itt er det heller....men det funker sikkert...Jeg aaaaaner ikke hvorfor det ikke har gått gjennom Tuv godkjenninga....mest sannsynlig så hr det ikke vørt forsøkt engang...."hvem vil vel senke en gammel stasjonsvogn??"...he he

Peder

Posted

Har ett tuvgodkjent sett som senker 35mm hvis jeg ikke husker feil. 4 senkefjærer og 4 advanced sachs-dempere som kan selges hvis noen er interessert. Ta kontakt på pm, de er ikke prøvemontert - tror faktisk ikke jeg har åpna eksen en gang.