Jump to content

Fester til styling, rs500 på en mk2


Fredrikford

Recommended Posts

Noen som veit om det er likt feste(kanten på innsiden) i skjermene på mk1 og mk2? Jeg skulle prøve å montere skjermbreddere på den ene siden endag, men syntes det var litt lite gods å feste de i på blekket.

 

Noen som vet om det skal gå med de orginale hullene på bredderne fra rs500 på mk2?

FORD SIERRA RS

Link to comment
Share on other sites

Noen som veit om det er likt feste(kanten på innsiden) i skjermene på mk1 og mk2? Jeg skulle prøve å montere skjermbreddere på den ene siden endag, men syntes det var litt lite gods å feste de i på blekket.

 

Noen som vet om det skal gå med de orginale hullene på bredderne fra rs500 på mk2?

 

 

hva skall du med stål på innsiden?

du kapper da bare hjulbuen 1-2 cm innenfor bredderen, så limer du bredderen på.. da får du plass til større hjul + mer senking..

er bare tull og feste slikt med skruer, går det 1 år så er hulle rusta ihjæl, og skruen detter ut av seg selv..

 

var en tulling som sa til meg at de orginale rs 500 hadde kappa hjulbuer, og limte breddere, om d stemmer vet jeg ikke..

Men vertfall, jeg hadde ikke vært i tvil, lim er **** så greit og bruke, sitter godt og du får vertfall ikke noe rust angrep..

 

og ja, du får lim som sitter MER en godt nokk :P

på jobb limer vi inn hele bakskjærmer på varebiler, ikke noe problem det =) eneste probleme er at det tar litt tid før det er 100% gjennom herda..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...