Jump to content

vingebil


volvo

Recommended Posts

Er DU interessert i og selge...?

 

 

KA e vitsen med tlf .nr som en del av reglene for å anosere hvis mann isje skal bruka da.

E mann seriøst intressert i å kjøpe deler så har mann rå til å ring for å info og bilder.

mann anonserer på forumet for at ford entusiaster skal få bedre til gang på brukte og deler som er vanskelig å

få tak i,isje for at det skal bli en chat.

Link to comment
Share on other sites

KA e vitsen med tlf .nr som en del av reglene for å anosere hvis mann isje skal bruka da.

E mann seriøst intressert i å kjøpe deler så har mann rå til å ring for å info og bilder.

mann anonserer på forumet for at ford entusiaster skal få bedre til gang på brukte og deler som er vanskelig å

få tak i,isje for at det skal bli en chat.

Han spør etter bilder, det kan du vel legge ut? Hjelper antageligvis salget ditt også ;)

Link to comment
Share on other sites

Slik humør og svar hjelper ikke akkurat på kjøpere. Vær blid, svar høfflig, og gjerne svar på spørsmålene.

Jeg har så mye erfaring med folk her inne som skal selge, jeg sender mld, gir bud, for så at selger selger det til noen andre for en billigere penge.

Når jeg har brukt noen hundre kroner på slikt, da orker ikke jeg mer, og da spørr jeg her på forumet i stedet for å ringe og styre.

Kanskje KajKnoz har erfart det samme! eller så har han kanskje en og annen grunn for å ikke sende sms eller ringe..

 

Vær høfflig, hjelper ikke å begynne å blir som gamle surpeiser når man er "ung"...

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

KA e vitsen med tlf .nr som en del av reglene for å anosere hvis mann isje skal bruka da.

E mann seriøst intressert i å kjøpe deler så har mann rå til å ring for å info og bilder.

mann anonserer på forumet for at ford entusiaster skal få bedre til gang på brukte og deler som er vanskelig å

få tak i,isje for at det skal bli en chat.

Hva er vitsen med å ikke oppgi noe om delene? Stand? Det er gjerne interessant for flere, som igjen kan gi lysten på å ringe på delene.

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...