Jump to content

Rs sideskjørt til mk1


Boosti

Recommended Posts

Jeg bestilte rs sideskjørt hos realcar i helga, men fikk bare et kort svar om at de ikke hadde dette på lagere lengere. Jeg fikk heller ikke noe svar på om dette var noe de kunne bestille opp, rett og slett dårlig service. Hvor får jeg da kjøpt rs sideskjørt til min mondeo mk1? Og vist noen har eller vet om noen som selger nye/brukt, send meg en pm..

Edited by Boosti
Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte rs sideskjørt hos realcar i helga, men fikk bare et kort svar om at de ikke hadde dette på lagere lengere. Jeg fikk heller ikke noe svar på om dette var noe de kunne bestille opp, rett og slett dårlig service. Hvor får jeg da kjøpt rs sideskjørt til min mondeo mk1? Og vist noen har eller vet om noen som selger nye/brukt, send meg en pm..

 

Har mista troen på Realcar! :(

Kan jo altids høre med Ford! ;) RS er jo deres styling!

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Har mista troen på Realcar! :(

Kan jo altids høre med Ford! ;) RS er jo deres styling!

 

ja...har mista helt troen på dem selv, trodde faktisk at det var en av de bedre butikkene som selger styling på nette.

Har hørt hos ford, men de viste jo ikke engang hva ford mondeo rs var. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Service er fremmedord idag hvis du ikke har kjøpt flunke ny bil. Fint få man møter på som faktisk gjør en innsats for å hjelpe deg. Hvertfall oppi nord. Man må nesten kjenne folk for å komme noen vei.

 

Det er sant, når jeg kommer til ford og skal ha deler til en 94`mondeo. Så føles det nesten ut som om man blir sett ned på for man kjører en gammel ford.

De gidder nesten ikke og søke i delekatalogen sin, og vil helst ikke ha bilen inn på verkstedet. Helt elendig service..

 

Mvh Bjørnar :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

muli jeg vet om et sett med rs styling..en hel bil med frontskade er en 2,5 v6 vertfall sjørt og bakfanger.kan sjekke i morgen.send meg mob nr ditt på pm til meg så kan jeg kontakte deg når jeg vet noe..

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

muli jeg vet om et sett med rs styling..en hel bil med frontskade er en 2,5 v6 vertfall sjørt og bakfanger.kan sjekke i morgen.send meg mob nr ditt på pm til meg så kan jeg kontakte deg når jeg vet noe..

 

kjempe fint, trenger bare sideskjørt da jeg har bakfanger...sender deg nr mitt jeg B)

Link to comment
Share on other sites

kjempe fint, trenger bare sideskjørt da jeg har bakfanger...sender deg nr mitt jeg B)

 

 

:)

 

når jeg tenker meg om vet jeg om eksos som er dobbelt. dvs. utblås på hver side bak..

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, når jeg kommer til ford og skal ha deler til en 94`mondeo. Så føles det nesten ut som om man blir sett ned på for man kjører en gammel ford.

De gidder nesten ikke og søke i delekatalogen sin, og vil helst ikke ha bilen inn på verkstedet. Helt elendig service..

 

Mvh Bjørnar :rolleyes:

 

hmm, det var jo kipt da. Her i sør er de i alle fal veldig behjelpelige! :) Men kommer vel an på plasen.

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

hmm, det var jo kipt da. Her i sør er de i alle fal veldig behjelpelige! :) Men kommer vel an på plasen.

 

Ja, er vel forskjell fra sted til sted.....Men her er ford og bmw på samme verksted, så da virker det som ford ikke er like populært der nede desverre.

Edited by Boosti
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...