b1rken Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Var nettop ute å kjørte. Da en kompis spurte meg hva som hadde skjedd med bakfangeren min. Jeg går bak og ser at det er et hull/knust i høyre hjørne. Siste jeg kjikket bak bilen var før jeg gikk på nattevakt igår, og da var den hel. Der hvor bilen var parkert over natta låg det biter av fangeren ca akuratt der som høyre bakende på bilen var plassert. Både mellomstore og små biter. Jeg burde vel hørt det hvis jeg hadde rygget i noe?Og la oss si at dette skjedde en annen plass, så skal det vel litt til for at såpass mange (10-12) store og små biter faller av bilen etter den er parkert, når den står iro?Høyre hjørne som ble skadet ligger mot naboen sin parkeringsplass, så det virker litt logsik. Tviler på at så mye skulle falt av når den sto iro, da det heller burde falt av på hjemveien før jeg parkerte den. Sikkert ikke noe interessant post, men jeg er bare så ***** forbanna nå. Så lurer jeg på hva dere tror? Virker mest logisk at det skjedde når den sto parkert hjemme, mellom parkeringsplassen vår og naboen sin.
Loffen Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 Var nettop ute å kjørte. Da en kompis spurte meg hva som hadde skjedd med bakfangeren min. Jeg går bak og ser at det er et hull/knust i høyre hjørne. Siste jeg kjikket bak bilen var før jeg gikk på nattevakt igår, og da var den hel. Der hvor bilen var parkert over natta låg det biter av fangeren ca akuratt der som høyre bakende på bilen var plassert. Både mellomstore og små biter. Jeg burde vel hørt det hvis jeg hadde rygget i noe?Og la oss si at dette skjedde en annen plass, så skal det vel litt til for at såpass mange (10-12) store og små biter faller av bilen etter den er parkert, når den står iro?Høyre hjørne som ble skadet ligger mot naboen sin parkeringsplass, så det virker litt logsik. Tviler på at så mye skulle falt av når den sto iro, da det heller burde falt av på hjemveien før jeg parkerte den. Sikkert ikke noe interessant post, men jeg er bare så ***** forbanna nå. Så lurer jeg på hva dere tror? Virker mest logisk at det skjedde når den sto parkert hjemme, mellom parkeringsplassen vår og naboen sin. Du er nok blitt påkjørt desverre... Mest sannsynlig der bitene falt av... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
MrNilsen1 Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 Vil også tro at dette har skjedd der som bitene lå.Var det hjemme hos deg de lå? Mot naboen?Eller utfor jobb ? Lettest og finne ut av hvem det er om det var hjemme bitene lå.
b1rken Posted January 13, 2008 Author Posted January 13, 2008 Bitene låg i veien mellom vår gård(parkeringsplass) og naboen sin gård (parkeringsplass. Er på et byggefelt, men er bare to hus opp den veien, og ett er vårt.Det var rimeligt trangt i gården vår, hestehenger, båt, og pappa hadde med seg "jobbe" bilen hjem, derfor parkerte jeg oppe i veien mellom husene våre. Har snakket med naboen, som jeg har gått i klassen med i mange flere år, men den familien hadde ALDRI i verden imrømmet noe som helst dersom de hadde gjort det. Det bor noen i en leilighet under naboen også. Har snakket endel med han som bor rett over på msn. Han har ikke sett noe, eller hørt noe, eller været hjemme. Plutselig så hadde han snakket med faren, og han sa det hadde vært en mørk bil oppe i veien, snudd raskt, og så kjørt ned gata for å vente der i 5 minutt før han kjørte. Noe som jeg synes høres ut som totalt oppspinn fra hans side. Han har sagt et par ganger før at jeg ikke må parkere i veien der, for da er det så stress for dem å komme ut. Og nå begynner han med det igjen. Høres nesten ut som om han prøver å legge skylden over på meg, han sier at han har sagt det før at jeg ikke må parkere der. Men de må da for **** lære seg å kjøre bil? Og bare fordi det bli litt vanskeligere, uten at det blir noe særlig vanskeligt, så gir det ingen rett til å kjøre på en annen bil. Så jeg begynner å bli litt mistenksom. Men det sure er at det er ingen fuckings ting jeg kan gjøre med det. Kan ikke bevise noe, og de hadde aldri inrømmet det. Noen tips? Var skraper på flere av frontfangerene i gården til naboen. Eneste jeg kommer på er å prøve å måle høyden på der hvor de startet å ta borti bilen min, og så sammenligne dette med høyden på støtfangerene i gården til nabon. De kan selvfølgelig hindre meg, jeg har ingen rett til å gå å luske på støtfangerene deres, men det beviser vel mer at de har noe å skjule. Nej, blir så forbanna irritert. Hadde ingen store skraper på bilen, 1-2 ubetydeligt små, og nå må hele bakfangeren byttes
Øyvind Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Sjekk bilane til naboane, viss det er ein av dei finn du sikkert merker på bilen som samsvarer med skadane på din bil. Eg hadde ihvertfall byrja der hadde det skjedd med min bil
b1rken Posted January 16, 2008 Author Posted January 16, 2008 Mja, men det som er så kjipt er at hvis hele fangeren er laget av hardplast, eller den delen som har truffet min, så vil det ikke bli noe særlig merke på hardplasten i det hele tatt :\
Guest pombainvu Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 (edited) Var nettop ute å kjørte. Da en kompis spurte meg hva som hadde skjedd med bakfangeren min. Jeg går bak og ser at det er et hull/knust i høyre hjørne. Siste jeg kjikket bak bilen var før jeg gikk på nattevakt igår, og da var den hel. Der hvor bilen var parkert over natta låg det biter av fangeren ca akuratt der som høyre bakende på bilen var plassert. Både mellomstore og små biter. Jeg burde vel hørt det hvis jeg hadde rygget i noe?Og la oss si at dette skjedde en annen plass, så skal det vel litt til for at såpass mange (10-12) store og små biter faller av bilen etter den er parkert, når den står iro?Høyre hjørne som ble skadet ligger mot naboen sin parkeringsplass, så det virker litt logsik. Tviler på at så mye skulle falt av når den sto iro, da det heller burde falt av på hjemveien før jeg parkerte den. Sikkert ikke noe interessant post, men jeg er bare så ***** forbanna nå. Så lurer jeg på hva dere tror? Virker mest logisk at det skjedde når den sto parkert hjemme, mellom parkeringsplassen vår og naboen sin. Nøyaktig det samme skjedde med min bil for litt under en uke siden. Hadde akkurat fått splitter ny bakfanger til mondeoen min pga. påkjørsel. Oppdaget et hull i høyre framhjørne av fangeren en morgen. Biloppretteren sa at fangerene er som knekkebrød, spesiellt når det er kaldt ute. Så jeg må nok belage meg på plastsveising til sommeren Bilde av skaden. Edited February 27, 2008 by pombainvu
Recommended Posts