Guest ProBoTecH Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Par endringen igjen og deler som skal lakkeres osv men er ganske fornøyd, ( klar over at motor festene er gal vei
HoelRacing Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Ser bra ut det der...hiv ut noen specs da! 92' Ford Sierra Cosworth 4x4
Guest ProBoTecH Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 (edited) Er vel det alle andre med ist har... Cossie innmat, bly bronse, arp alle veier, balansert honet osv, lett portet topp, ny kam løftere osv (orginal IS) Fiat croma turbo dyser, Haltech E6X styring.. Kina T3/T4 turbo (som jeg vet funker, har sett den i andre biler Må legge til X antall timer for å få alt skikkelig nøyaktig osv! skal ikke ha ras på grunn av tull feil Mangler enda bensin pumpe, trykkregulator og RS500 Intercooler da.. Edited January 27, 2008 by ProBoTecH
Guest Gr.A rs500 Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 hei, et lite tips bare, bruk orginalt oljefilter.
Guest ProBoTecH Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Fordi ? fram sine oljefilter funker vel akkurat likegodt skulle jeg tro.. ?
torpecossie Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 (edited) kansje vært greit og satt motorfestene riktig vei?? uuuups.. såg du hadde skrivi det selv:).men greit at vi passer på?? Edited January 27, 2008 by torpecossie 99 Passat Tdi92 Pajero på 35"86 Vingebil11 Focus73 Taunus 2dr84 Superfin dame04 Julie70 Ford 300007 Arctic cat F1000
Guest ProBoTecH Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 kansje vært greit og satt motorfestene riktig vei?? uuuups.. såg du hadde skrivi det selv:).men greit at vi passer på?? Hehe, ja har akkurat endra det.. Joa fint me tips... Var ganske slitn når de festa ble skrudd på i natte timene..
sierraTIC Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Fiat croma turbo dyser passer de rett på innsuget ?
Guest ProBoTecH Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Fiat croma turbo dyser passer de rett på innsuget ? jupp..
Escort RST WRC Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Hvor mange cc er de på da? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Guest ProBoTecH Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 (edited) Hvor mange cc er de på da? Aner ikke... skal bare bruke de mens jeg kjører inn.. Er egentlig fra en Lancia Intergrale motor (samme motor som croma + -) og de er jo 200hk orignalt.. Så funker vel greit.. Edited January 29, 2008 by ProBoTecH
RsMuffe Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 (edited) Fordi ? fram sine oljefilter funker vel akkurat likegodt skulle jeg tro.. ? vet ikke hvordan det er med Fram filterene er. men motorcraft EFL90 har sånn ventil/leppe som holder på olja når du har stoppet motoren så neste gang du starter da så får du fortere oljetrykk med en gang. dem uorg. filterene har ofte ikke den ventil/leppa som stenger for olja skal renne tilbake nedi bunnpanna. hvorfor skal man kjøpe uorg. når org. koster omtrent det samma. du hadde ikke giddet å slengt ut bilde av motoren fra grenrør siden også? Edited January 29, 2008 by RsMuffe
Guest ProBoTecH Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 (edited) vet ikke hvordan det er med Fram filterene er. men motorcraft EFL90 har sånn ventil/leppe som holder på olja når du har stoppet motoren så neste gang du starter da så får du fortere oljetrykk med en gang. dem uorg. filterene har ofte ikke den ventil/leppa som stenger for olja skal renne tilbake nedi bunnpanna. hvorfor skal man kjøpe uorg. når org. koster omtrent det samma.du hadde ikke giddet å slengt ut bilde av motoren fra grenrør siden også? Okei kjekt og vite.. Ble fram for de selger det der jeg handler deler Joda kan ta et i morgen, trenger du manifold ? Edited January 29, 2008 by ProBoTecH
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now