Jump to content

Gatebiltreff/Biltreff med bilstereokonkurranse


hugoh

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg er en av flere som jobber med og få til en Bilstereokonkurranse på Tynset som nå blir flyttet til Alvdal i sammen med det gatebilshowet som hadde et meget bra omdømme i 07 da dette ble arrangert for første gang ved aukrustmuseet.

 

Jeg ønsker med dette og gjøre FMCN medlemmer oppmerksom på at vi ønsker så mange biler og mange som mulige kommer på treff, det vil også dersom tradisjonen holder blir aftertreff drink og fest på kvelden, dette kommer jeg tilbake med mer info på etter hvert ettersom det er tidl. i planleggingen enda.

 

Det jobbes med og få til Burneshow m mer, kansje babeshow om vi får nok babes til og stille opp.

 

Det blir gatebiler veteran biler m mer.

 

Mange forsjellige premier etc. til eks. beste stereobil, beste gatebil etc, shine osv.

 

Av bilstereokonkurranser blir det både emma sq og emma espl. dvs. lydkvalitet og lydtrykk, disse har begge gunstige nybegynner klasser og ingen trenger og ha 100 000 kr. utstyr for og delta.

 

Datoen for treffet er satt til den 20.sept. 08 og jeg vil forløpende komme tilbake med fyldig innformasjon etterhvert som vi får ting på plass.

 

Litt info vil det også bli og hente på disse nettstedene:

 

www.emmaweb.no

 

www.hugoh.no

 

www.fidod.no

 

www.aukrust.no

 

alle er velkommen uansett bil og merke:)

 

Mvh.

 

Hugo

Mvh. Hugo H.

 

Ford sierra 2.0l (Type Ludo.)

Ford sierra 1.6l (Type vinterbil racing putt putt !solgt!)

Ford sierra P-100 (kommer til meg snart delvis kanselert dessverre)

Ford sierra sedan doch 1990 mod (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...