Jump to content

Granada V8 - Skrive søknad


Gran

Recommended Posts

Bygger om min 82 Granad Ghia med 5.0 302 motor.

 

Skal skrive søknad til biltilsynet nå, trenger litt hjelp.

 

Skulle helst ha hatt noen biler og referert til, som er godkjent med lignende motor, eller større.

 

Hva bør stå i en sånn søknad?

 

Hvis du har en ferdig søknad jeg kan bruke som mal kan du sende den til: ekris-sv@online.no

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du tar deg en liten tur innom consulgranada.net så ligger det en del om ombygging til V8 på forumet og tekniske-sidene. Det er visst kommet regler fra biltilsynet som sier at fra nyttår så vil ikke biltilsynet godkjenne modifisering av biler. Vet ikke om dette stemmer, men det ville vel ikke være noen bombe. Kan være lurt å søke før nyttår iallefall.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Hvis du tar deg en liten tur innom consulgranada.net så ligger det en del om ombygging til V8 på forumet og tekniske-sidene. Det er visst kommet regler fra biltilsynet som sier at fra nyttår så vil ikke biltilsynet godkjenne modifisering av biler. Vet ikke om dette stemmer, men det ville vel ikke være noen bombe. Kan være lurt å søke før nyttår iallefall.

Har lest på consul granada, er ikke til noen hjelp for å skrive søknad til biltilsynet der.

 

Og, det at de ikke godkjenner modifiseringer av biler etter nyttår er bare tøv.

De fortsetter som før :)

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sjekk ut posten: hvor legger jeg ut bilder av granadaen siste tre postene er søknad og svar på søknad med 2,8 bremser og 302V8 motor.

mvh.

Har:

 

Ford granada 1978mod 2-dørs 2,3L med svart interiør!

 

Har hatt:

 

1982 2,3L stv 1982 2,3Gl med vinyltak.. 1978 2,8ighia s-pack. 1978 2,3L 2dørs 1979 2,3Gl sedan 1984 2,8L stv 1982 2,8 ghia sedan 1978 2,8iL 2-dørs med vinyltak og soltak! 83mod 2,3l stv, 1978mod 2,3l 2-dørs, 1977mod 2,3gl 2-dørs, +++ noen delebiler oppigjennom.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Sjekk ut posten: hvor legger jeg ut bilder av granadaen siste tre postene er søknad og svar på søknad med 2,8 bremser og 302V8 motor.

mvh.

Skrev en forkortet enkel søknad basert på den du la ut, og jeg fikk ja!

Nesten bare tute å kjøre nå B)

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Sjekk ut posten: hvor legger jeg ut bilder av granadaen siste tre postene er søknad og svar på søknad med 2,8 bremser og 302V8 motor.

mvh.

Skrev en forkortet enkel søknad basert på den du la ut, og jeg fikk ja!

Nesten bare tute å kjøre nå B)

Det var jo bra da.. skal se den heavy søknaden jeg har med vedlegg oppover ørene på utveksling og div motordata, skal poste søknaden når den er ferdig!!

Lykke til med bilen da!! :D

Har:

 

Ford granada 1978mod 2-dørs 2,3L med svart interiør!

 

Har hatt:

 

1982 2,3L stv 1982 2,3Gl med vinyltak.. 1978 2,8ighia s-pack. 1978 2,3L 2dørs 1979 2,3Gl sedan 1984 2,8L stv 1982 2,8 ghia sedan 1978 2,8iL 2-dørs med vinyltak og soltak! 83mod 2,3l stv, 1978mod 2,3l 2-dørs, 1977mod 2,3gl 2-dørs, +++ noen delebiler oppigjennom.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...