2.3 GL Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 hva trengs for å bygge om en L til en I. trur jeg har det meste men er usikker på om jeg må ha tanken.jeg har også to motor valg enten 2.0 IS eller 2.9I veit ikke om det er noen store forskjeller der med tanke på det invendige ledningsnettet.håper på raskt svar da motorbytte skal skje i meget nær framtid. 1.6L liker ikke vintermisbruk. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd
MrFord Posted February 4, 2008 Posted February 4, 2008 det letteste er å bytte til en tank som er til innsprut, enten en med utvendig pumpe eller dohc tank med innvendig pumpe.Hvordan årsmodell skal du bygge om, for er forskjellige interne ledningsnett på mk1 og mk2. Jeg har nettopp bygd om en 87 (mk2) sierra til is med ledningsnett fra mk1.det var da bosch ledningsnett på i bilen fra før av... og jeg satte inn ledningsnett som var til motorcraft. “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
2.3 GL Posted February 4, 2008 Author Posted February 4, 2008 hva er forskjellen på tanken? tenkte å sette bensinpumpa i motorrommet.bilen er en mk1 med motorcraft ledningsnett trur jeg. er ihvertfall en motorcraft tenningsmodul i bilen.har ledningsnett fra en IS mk2 som jeg ikke vet hva er for noe. både 2.0 og 2.9 er fra scorpio. men det trur jeg ikke har noe å si. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd
Recommended Posts