Guest fordgutten Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 hei..lurer på en ting.. jeg har vert inne å sett på www.burtonpower.com etter sånn bremse kit... men når jeg skal bestille til min..skal jeg ta den som det står wihout ABS -not xr or rs??passer det min 2,9? Part No: RDBK5B/L4 Status: Special Order Only. Item Price: £594.89 Surcharge: £0.00 Price: £594.89£699.00 (exc.Vat)(inc.Vat) Description: WILWOOD BRAKE KIT SIERRA 2WD STD 300mm SUPERLITE Other Info: KIT DOES NOT INCLUDE BRAKE PADS hadde vert fint om fort svar:)
spN Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 hei..lurer på en ting.. jeg har vert inne å sett på www.burtonpower.com etter sånn bremse kit... men når jeg skal bestille til min..skal jeg ta den som det står wihout ABS -not xr or rs??passer det min 2,9? Part No: RDBK5B/L4 Status: Special Order Only. Item Price: £594.89 Surcharge: £0.00 Price: £594.89£699.00 (exc.Vat)(inc.Vat) Description: WILWOOD BRAKE KIT SIERRA 2WD STD 300mm SUPERLITE Other Info: KIT DOES NOT INCLUDE BRAKE PADS hadde vert fint om fort svar:) vel, har du abs? har du xr eller rs bil? Nei det har du ikke, så da skal det bli dette ja..
Guest fordgutten Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 nei har bare helt vanelig 2,9l uten abs. det er 2wd.. det jeg la ut der, er det komplett kit??framme å bak lissom?
spN Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 nei har bare helt vanelig 2,9l uten abs. det er 2wd.. det jeg la ut der, er det komplett kit??framme å bak lissom? Er nok kun framme.. ihvertfall til den prisen og iht. størrelsen på skivene..
Guest fordgutten Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 ja okei..men hvem av de er til framme å bak da?eller har de bare til framme?
Recommended Posts