Samatron Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 (edited) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1780842 hva her galt med denne sven åke? han har jo prøvd å selge denne bilen 200ganger, ny annonse hver uke, med og uten motor, og 2wd og 4x4, noe forsjellig hver gang.han er jo helt desperat. mulig denne bilen er fin, noe som har vært å sett på den? Edited February 8, 2008 by Samatron
RS|Stian Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 Jeg sendte denne karen en SMS (siden han ikke tok telefon) og spurte om han kunne sende meg noen flere bilder av bilen før jeg evt. dro en tur å kikka på den, og fikk bare et par-tre bilder tatt i garasjen hvor du egentlig ikke fikk noe særlig inntrykk av bilen i det hele tatt. Han skulle sende meg noen bilder av bilen utendørs i et bedre lys også men har ikke hørt fra ham siden. Kan ikke si det ene bildet av interiøret tiltalte meg noe særlig hvertfall. FordClubNorway.no
Guest Hovden Racing Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Hei. Bilen er en 88/89 2wd ombygd til 4x4.. Motor og gir er tatt fra en 91 4x4.Det er 2wd bakstilling på bilen med 7,5" diff osv. Blir nok satt i T5 kasse og 2wd forstilling igjen til sommeren. Det sitter Siemens 3102 dyser i den, Pro Alloy RS500 intercooler, men bare T3 turbo enda, skal ha i en T34. Satt 62-1 turbo i bilen når han hadde 205 motoren, men den kjøpte jeg av han da han ville ha noe mindre. Mongoose 3" eksos med 4" ende, Bosch 044 bensinpumpe.Er fordelerløs tenning på den, Alle crometanker og samco slanger. Proff sota ruter, Helt greit sort skinn interiør.Morette lyktene skal bort igjen bare han får de nye original lyktene han har bestillt. Vi kjøpte de 2 siste originale frontfangerne som var igjen på Face Motorsport. Den ene sitter på denne bilen og den andre på bilen min.Bakfanger er også ny. Bilen står på 15" originale Cosworth felger med bra dekk. Han er helt håpløs når det gjelder telefon, bare så det er sakt. Kan også slenge med noen bilder av den.
a.cosworth Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 Hei. Bilen er en 88/89 2wd ombygd til 4x4.. Motor og gir er tatt fra en 91 4x4.Det er 2wd bakstilling på bilen med 7,5" diff osv. Blir nok satt i T5 kasse og 2wd forstilling igjen til sommeren. Vet du om dette er godkjennt? -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest Hovden Racing Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 Vet du om dette er godkjennt? -Arne Står ikke i vognkort nei, men bare å vise den så er den godkjent.. Ikke noe mere med det. Men vil ikke ha det i vognkortet på en originalbil, da den antageligvis blir 2wd igjen til sommeren.
Kverna Posted February 26, 2008 Posted February 26, 2008 Her er han på gang igjen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1800353 Min fotoblogg
Guest Hovden Racing Posted February 26, 2008 Posted February 26, 2008 (edited) Den 3 dørsen kjøpte han av meg for 12 mener jeg det var.. Bra karosseri Edited February 26, 2008 by Hovden Racing
Recommended Posts