Jump to content

ØK veiv til ohc


D.Toft

Recommended Posts

ønsker å kjøpe veiv til min 90modell ohc efi. sierra/ scorpio. org dim på rådene og helst org dim på veivlagrene.

uten skader da min har fått hakk :(

 

helst i bergen, slik at dem kan inspiseres, og helst være me å skru den ut selv.

 

920 54 810

Link to comment
Share on other sites

holder med 1 :P

 

vil ikke ha cosworth veiv, fordi eg skal bruke Type 9 kassen eller MT75 kassen...

 

gidd du å sjekke om det er STD dim på veivlagre og rådelagre? +0.25 på veivlagrene går til nøds... helst std, da dem jeg har er helt nye..

Link to comment
Share on other sites

holder med 1 :P

 

vil ikke ha cosworth veiv, fordi eg skal bruke Type 9 kassen eller MT75 kassen...

 

gidd du å sjekke om det er STD dim på veivlagre og rådelagre? +0.25 på veivlagrene går til nøds... helst std, da dem jeg har er helt nye..

 

går å bruke cosworth veiv/svinghjul/clutch og type 9 girkasse.Må slipe litt inne i clutchuset,og starter må flyttes litt for å få inngrep

Edited by cosworth540
Link to comment
Share on other sites

holder med 1 :P

 

vil ikke ha cosworth veiv, fordi eg skal bruke Type 9 kassen eller MT75 kassen...

 

gidd du å sjekke om det er STD dim på veivlagre og rådelagre? +0.25 på veivlagrene går til nøds... helst std, da dem jeg har er helt nye..

motorn er urørt så rekner med de er standard dim på alt.går fint å kjøre cosworth veiv/svinghjul på mt75 kasse.

har akkurat satt ihop en cosworth med slik kasse.

TURBO POWER!!"!

 

GeirRuneGarnes

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...