Kverna Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Som topic sier, er ganske lite utvalg av 2wd for tiden, og jeg har egentlig ikke lyst på en orginalbil.(Siden jeg har diverse planer som jeg synes er litt synd å gjøre på en orginal). Så, noen som tar på seg sånne type "oppdrag" ? Mvh Anders K Min fotoblogg
Guest darksoul Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Kan alltids bygge om til deg vis du har alt du skal ha i bilen mm. og eg får nokre krone for "kosen" med det... Kor du holder til? Øyvind.
Kverna Posted February 22, 2008 Author Posted February 22, 2008 Kan alltids bygge om til deg vis du har alt du skal ha i bilen mm. og eg får nokre krone for "kosen" med det... Kor du holder til? Øyvind. Har ingen deler, så hadde blitt ferdig bil + jobben. Får skaffa noen deler billig, understell bla. som ville blitt sendt til byggeren, men ellers er lite deler. Holder til utenfor drammen Min fotoblogg
Guest darksoul Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Garanti for betaling mm er? Feks at du betaler for deler etter hvert eller at du betaler kun når bilen er ferdig?
Kverna Posted February 22, 2008 Author Posted February 22, 2008 Det var jo egentlig ett godt spørsmål. Må jo stole på folk så betaling feks. 50% up front og resten ved levering ? Blir i tilfelle en vurderingssak Min fotoblogg
Guest darksoul Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Det var jo egentlig ett godt spørsmål. Må jo stole på folk så betaling feks. 50% up front og resten ved levering ? Blir i tilfelle en vurderingssak Da er det lettere å feks inngå en skriftelig avtale der du betaler alle deler (blir oppført i "deleregister" i løpende avtale) og sender de til feks meg og eg bygger sammen bilen... Eg har liten tro på folk for tiden anngående å "legge" ut for deler (svindelsak med politi innblandet, ikke at eg har nokon grunn til å mistru deg). Men sender deg ein pm med nr mitt sidan eg er på veg ut døra for å hente bil i tyskland. Kan diskutere litt per sms/tlf vis du har lyst... Øyvind.
Kverna Posted February 22, 2008 Author Posted February 22, 2008 Da er det lettere å feks inngå en skriftelig avtale der du betaler alle deler (blir oppført i "deleregister" i løpende avtale) og sender de til feks meg og eg bygger sammen bilen... Eg har liten tro på folk for tiden anngående å "legge" ut for deler (svindelsak med politi innblandet, ikke at eg har nokon grunn til å mistru deg). Men sender deg ein pm med nr mitt sidan eg er på veg ut døra for å hente bil i tyskland. Kan diskutere litt per sms/tlf vis du har lyst... Øyvind. Jepp høres ut som en god ide. Har ingen problem med å forhåndsbetale heller, men da er det som nevnt viktig med skriftlige klare avtaler tilfelle rottefelle. God tur, så hører du fra meg Min fotoblogg
armani Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 skulle jeg tatt på meg en slik jobb, jeg som vet hva det innebærer, hadde det kosta deg mer enn å kjøpe en orginal cossie.. 2wd sierra cosworth
Kverna Posted February 25, 2008 Author Posted February 25, 2008 skulle jeg tatt på meg en slik jobb, jeg som vet hva det innebærer, hadde det kosta deg mer enn å kjøpe en orginal cossie.. Såpass ja.. Får høre hva darksoul foreslår. Har egentlig fått litt arbeidslyst igjen, det som var store problemet når jeg lagde tråden. Får se Min fotoblogg
Guest darksoul Posted February 26, 2008 Posted February 26, 2008 Blir nok dyrere å bygge opp en bil enn å kjøpe en... Men du får det du vil ha ved å bygge en... Øyvind.
Recommended Posts